Polskie Zdroje i Socialyse rozpoczęły współpracę

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Polskie Zdroje i Socialyse rozpoczęły współpracę

Polskie Zdroje, dystrybutor marek Cisowianka, Cisowianka Perlage oraz eksportowej marki Perlage, rozpoczęły współpracę z agencją interaktywną Socialyse.

Do zadań agencji należy pełna obsługa należących do marki Cisowianka Perlage (a także eksportowego brandu Perlage)  kanałów social media i wsparcie akcji promocyjnych oraz współtworzenie treści na stronie perlagewater.com (do niedawna soperlage.com).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wybór agencji Socialyse, będącej częścią Havas Media Group, związany jest z nowymi celami jakie stawiają przed sobą Polskie Zdroje. Rosnąca pozycja eksportowej marki Perlage wymaga nowego podejścia do jej promowania a także znajomości realiów panujących w światowych social mediach - mówi Agata Berndt-Wazelin, PR Manager Polskich Zdrojów. 

Pierwszym zadaniem Socialyse będzie we współpracy z Polskiemi Zdrojami będzie relacja z wyścigu Mille Miglia, którego Perlage została w tym roku oficjalnym sponsorem. Wyścig przez miasta północnych Włoch odbędzie się w dniach 19 - 22 maja, a bieżące doniesienia będzie można śledzić na Facebooku i Instagramie marki.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij