Do zadań agencji należy pełna obsługa należących do marki Cisowianka Perlage (a także eksportowego brandu Perlage) kanałów social media i wsparcie akcji promocyjnych oraz współtworzenie treści na stronie perlagewater.com (do niedawna soperlage.com).
Wybór agencji Socialyse, będącej częścią Havas Media Group, związany jest z nowymi celami jakie stawiają przed sobą Polskie Zdroje. Rosnąca pozycja eksportowej marki Perlage wymaga nowego podejścia do jej promowania a także znajomości realiów panujących w światowych social mediach – mówi Agata Berndt-Wazelin, PR Manager Polskich Zdrojów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Pierwszym zadaniem Socialyse będzie we współpracy z Polskiemi Zdrojami będzie relacja z wyścigu Mille Miglia, którego Perlage została w tym roku oficjalnym sponsorem. Wyścig przez miasta północnych Włoch odbędzie się w dniach 19 – 22 maja, a bieżące doniesienia będzie można śledzić na Facebooku i Instagramie marki.