TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Michał Rutkowski nowym dyrektorem marketingu Gazeta.pl

2 maja br. Michał Rutkowski dołączył do zespołu Gazeta.pl. Jako dyrektor marketingu odpowiada za strategię marketingową portalu Gazeta.pl oraz jego serwisów tematycznych.
O autorze
1 min czytania 2016-05-06

– Michał Rutkowski wzmacnia Gazeta.pl nie tylko ogromnym doświadczeniem marketingowym i strategicznym, ale także wybitną kreatywnością i wyczuciem internetu. To dla nas ważny transfer – mówi Paweł Stremski, dyrektor programowy i wydawniczy Gazeta.pl.

Michał Rutkowski jest związany z branżą marketingową od ponad 20 lat. Karierę zaczynał w domu badawczym IQS&QUANT Group, później pracował w dziale strategii agencji reklamowej DDB Warszawa jako dyrektor strategiczny, a następnie był dyrektorem marketingu w dzienniku „Nowy Dzień” wydawanym przez Agorę. W 2007 roku wprowadził na polski rynek agencję interaktywną Tribal DDB (obecnie część agencji reklamowej DDB&Tribal), gdzie przez 8 lat zajmował stanowisko dyrektora zarządzającego. Pracował dla największych marek i reklamodawców, m.in. McDonald’s, Allegro, Orange, Tyskie, Lech, Finlandia Vodka, Ekstraklasa SA, Tchibo, Lipton, Knorr, Unilever, PKO BP, Johnson & Johnson i „Gazeta Wyborcza”. Przez ostatnie półtora roku jako zastępca dyrektora zarządzającego w Grupie naTemat odpowiadał za rozwój biznesu i nowe przedsięwzięcia. Jest prelegentem podczas licznych konferencji i jurorem konkursów oraz festiwali branżowych – m.in. Effie Awards, Media Trendy, czy Startup Fest. 

Michał Rutkowski zastąpił na stanowisku dyrektora marketingu Gazeta.pl Kalinę Wyszyńską, która po 15 latach rozstała się z firmą.

 
LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj