TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Gemius wygrał przetarg w Czechach

Gemius wygrał przetarg w Czechach. W walce o status oficjalnego dostawcy badania internetu pokonał siedmiu rywali z całego świata.
O autorze
1 min czytania 2016-05-06

Lokalni wydawcy otrzymają m.in. dane o całkowitym zasięgu na wszystkich urządzeniach, dane dzienne publikowane „z dnia na dzień“ oraz dane o oglądalności stron WWW z podziałem na dom i biuro.

W poniedziałek 2 maja czeskie Stowarzyszenie na Rzecz Rozwoju Internetu (SPIR), które pełni rolę organizacji branżowej, ogłosiło, że to Gemius będzie oficjalnym dostawcą danych o internecie. Proces selekcji był dwuetapowy i trwał od września 2015 roku. Uczestniczyło w nim pięciu kandydatów i siedem firm (trzy firmy wystąpiły ze wspólną ofertą).

To kolejny sukces Gemiusa na czeskim rynku. Firma zajmuje się badaniem internetu w tym kraju już ponad 10 lat. Wybór badania gemiusAudience (lokalna nazwa: NetMonitor) na oficjalne źródło badań o internecie to rozwiązanie korzystne dla czeskiej branży reklamowej. Wydawcy, domy mediowe, agencje reklamowe i reklamodawcy otrzymają bowiem wiedzę o swojej pozycji w świecie online, o jakiej wcześniej mogli tylko marzyć. Gemius dostarczy im m.in. dane prezentujące całkowity zasięg na wszystkich urządzeniach, dane o tym, jak internauci korzystają z internetu z dnia na dzień (tj. we wtorek za poniedziałek, a w środę za wtorek) oraz dane pokazujące, jakie strony są przeglądane przez użytkowników sieci z komputerów PC w domu, a jakie z pracy.

– Jestem przekonany, że o wyborze naszej firmy zdecydowała wysoka jakość produktu. Wystarczy nadmienić, że metodologia badania internetu, którą zaoferowaliśmy w Czechach w kwietniu tego roku otrzymała dwie nominacje w konkursie IAB Europe na najlepszy projekt badawczy – mówi Piotr Ejdys, prezes Gemiusa na świat.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Co więcej, dane pokazujące oglądalność stron WWW z podziałem na lokalizację, tj. dom i biuro, zostały już przez nas z sukcesem wdrożone w Belgii w ramach oficjalnego badania internetu oraz w Polsce. Tu też dostarczamy klientom dane dzienne publikowane z dnia na dzień. Wygrana na czeskim rynku, kolejna z rzędu, to dowód na to, że rozwijamy produkt w oparciu o trendy i potrzeby klientów – podkreśla Ejdys.

– Mierzymy czeski internet już ponad 10 lat. Nasza oferta zawsze zwyciężała nad konkurencją. Tym razem walka była zacięta, a przetarg trwał ponad pół roku – mówi Michał Fejk, szef czeskiego oddziału firmy Gemius. – Jesteśmy przekonani, że nowy etap badań z wieloma innowacjami przyniesie dalsze możliwości rozwoju rynku, a my zrobimy wszystko, aby nasz obecny sukces przełożył się na zyski klientów – dodaje.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się