Tikkurila przedłużyła współpracę z SHAKE HANDS w zakresie działań w social media

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Tikkurila przedłużyła współpracę z SHAKE HANDS w zakresie działań w social media

Agencja SHAKE HANDS (Grupa Brand Support) przedłużyła na kolejny rok współpracę z Tikkurila Polska, dla której od maja 2014 roku prowadzi działania w social mediach.

Agencja odpowiada za strategię obecności marki Tikkurila w mediach społecznościowych i bieżącą realizację projektów w tym zakresie. W tym roku marka Tikkurila stawia na dalszy rozwój aktywności content marketingowych, realizując dedykowane im kampanie, zaplanowane na wiele miesięcy.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja SHAKE HANDS współpracuje z Tikkurila Polska od wygranego w 2014 r. przetargu na obsługę działań marki w mediach społecznościowych. Obecnie firmy podpisały umowę na kontynuację współpracy również w 2016 r. Poza prowadzeniem profili marki na Facebooku i Instagramie, agencja prowadzi również od roku bloga www.tikkurilapotegakolorow.pl

W 2016 r. SHAKE HANDS skoncentruje się na działaniach mających na celu wzrost świadomości marki Tikkurila i poszczególnych linii produktowych farb Tikkurila, przeprowadzając dedykowane kampanie content marketingowe. Grupą docelową działań będą osoby w wieku 25 – 50 lat, zamieszkałe w dużych miastach. W ramach akcji specjalnych nawiązana zostanie również współpraca z wybranymi influencerami: YouTuberami i blogerami.

- Zaproponowane przez nas działania opierają się na istotnej wartości dodanej dla potencjalnych klientów marki Tikkurila gdyż całość opracowanej przez nas komunikacji opiera się na realnych poradach i inspiracjach. Taka komunikacja znacznie mocniej wspiera wizerunek marki i skuteczniej sprzedaje benefity produktów – mówi Szymon Ślipko, CEO/Strategy Director agencji Shake Hands.

Działania w bieżącym roku zostały poprzedzone zrealizowanym przez SHAKE HANDS i Tikkurila badaniem Internetu, w ramach którego Eksperci Tikkurila przejrzeli tysiące zadawanych codziennie w sieci pytań dotyczących malowania. Wyniki tego badania posłużą m.in. do prowadzenia części działań eksperckich i content marketingowych marki Tikkurila w 2016 roku.

Agencja przygotuje również Key Visuale na potrzeby tegorocznych kampanii i akcji specjalnych Tikkurila.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij