Agencje H2O Creative i OS3 przygotowały wspólnie kampanię dla Stock Prestige

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencje H2O Creative i OS3 przygotowały wspólnie kampanię dla Stock Prestige

Promocja konsumencka komunikowana w sklepach w całym kraju, współpraca ze znanym vlogerem oraz działania w social mediach z wykorzystaniem live streamingu - to tylko niektóre z narzędzi wykorzystywanych przez obie agencje w ramach wsparcia limitowanej edycji marki Stock Prestige i kampanii...

...„Welcome to Monaco”. Działania potrwają do końca maja br.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Welcome to Monaco” to hasło ogólnopolskiej kampanii limitowanej edycji wódki Stock Prestige. Głównym celem aktywacji jest zaangażowanie konsumentów do udziału w konkursie, gdzie nagrodą są m.in. 3 wyjazdy na wyjątkowe na skalę światową wydarzenie Monaco Yacht Show wraz z przelotem i zakwaterowaniem. Aby jeszcze skuteczniej dotrzeć do konsumentów w trudnej marketingowo kategorii alkoholi, dwie agencje zdecydowały się połączyć siły: H2O Creative, która od lat strategicznie obsługuje markę i specjalizuje się w shopper marketingu oraz OS3, znana z nowatorskiego podejścia do kampanii online.

W ramach strategii powstały kreatywne materiały POS oraz dedykowana konkursowi strona www. Aby dodatkowo wzmocnić działania, do współpracy zaproszony został Łukasz Jakóbiak, znany dzięki unikatowemu konceptowi programu „20m2”. Wspólnie z vlogerem marka zabierze polskich internautów w niezwykłą podróż do serca europejskiej stolicy prestiżu – Monako. Dzięki zastosowaniu live streamingu, za pośrednictwem profilu Łukasza na Facebooku, będzie można obejrzeć w czasie rzeczywistym jak wygląda „One Night in Monaco” razem ze Stock Prestige! To pierwszy raz, kiedy na taką skalę zostanie wykorzystamy streaming w komunikacji marki komercyjnej. Start transmisji nastąpi o godzinie 20:00 w najbliższą sobotę 7 maja. Agencje i marka zapowiadają wiele atrakcji i zaskakujących zwrotów akcji.

W kategorii alkoholi dotychczas największy nacisk stawiano na komunikację w miejscu sprzedaży, stąd w dalszym ciągu podstawą każdej kampanii są działania shopper marketingowe. Wiemy jednak, że bez zaskakujących i nowatorskich działań online, nie będziemy w stanie skutecznie dotrzeć do współczesnego konsumenta. Dlatego właśnie zdecydowaliśmy się zaprosić do współpracy agencję OS3, która przygotowała ciekawe rozwiązania komunikacyjne w mediach społecznościowych. Dzięki temu powstała kampania, która skutecznie wykorzystuje mix narzędzi marketingowych – mówi Michał Tomaszuk, CEO w H2O Creative.

Marcin Maj, CEO agencji OS3 dodaje – Współpraca z H2O Creative to przykład synergii dwóch graczy rynkowych, którzy dzięki swoim kompetencjom wspólnie są w stanie zapewnić Klientowi realizację postawionych celów.

Komunikacja wokół kampanii potrwa do końca maja.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij