Blogerzy z „Busem przez Świat” odkrywają Polskę z Nawigacją Orange

W ramach akcji #PoDrodzeZOrange, której celem jest promocja Nawigacji Orange, operator rozpoczął współpracę z Olą Ślusarczyk i Karolem Lewandowskim, znanymi blogerami podróżniczymi, którzy przemierzają świat charakterystycznym, kolorowym busem, tworząc przy tym żywą społeczność fanów.
O autorze
1 min czytania 2016-05-09

Swoje wyprawy opisują głównie na blogu www.busemprzezswiat.pl, a dodatkowe materiały prezentują m.in. na kanale YouTube. Pomysłodawcą projektu jest VML Poland.

Z początkiem maja blogerzy wyruszyli w podróż po tajemniczych i nieznanych szerzej miejscach w Polsce. W jej ramach zwiedzą 5 wyjątkowo atrakcyjnych miejsc, do których trafią dzięki unikalnej właściwości Nawigacji Orange, jaką jest lista miejsc wartych odwiedzenia. O każdym z nich, bazując na swojej wiedzy i umiejętnościach, przygotują – w formie przewodników – wpisy na bloga i wideorelację na YouTube, a podróż relacjonują na bieżąco w serwisie Instagram i na Snapchacie. Materiały przygotowywane przez blogerów będą dodatkowo wykorzystywane do komunikacji w kanałach własnych Orange.

Akcji #PoDrodzeZOrange towarzyszy konkurs dla fanów, którzy na fanpage’u mogą odgadywać, jaką lokalizację „Busem przez Świat” odwiedzą w następnej kolejności. Na zwycięzców czekają kamery GoPro.

Blogerzy odwiedzili już pierwszą lokalizację. W pierwszym odcinku podróży po Polsce udali się do podziemnego miasta na Dolnym Śląsku, które kryje jedną z największych tajemnic III Rzeszy.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po stronie agencji VML Poland przy kampanii pracowali: Michał Oleksów (Art Director), Łukasz Ciuchnicki (Copywriter), Wojciech Feliś (Account Director), Anna Kwiatkowska (Senior Account Manager). Stronę klienta reprezentowali: Tomasz Sulewski (Kierownik ds. projektów korporacyjnych) i Maciej Wróblewski (Specjalista ds. Social Media).

Słuchaj podcastu NowyMarketing