TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Blogerzy z „Busem przez Świat” odkrywają Polskę z Nawigacją Orange

W ramach akcji #PoDrodzeZOrange, której celem jest promocja Nawigacji Orange, operator rozpoczął współpracę z Olą Ślusarczyk i Karolem Lewandowskim, znanymi blogerami podróżniczymi, którzy przemierzają świat charakterystycznym, kolorowym busem, tworząc przy tym żywą społeczność fanów.
O autorze
1 min czytania 2016-05-09

Swoje wyprawy opisują głównie na blogu www.busemprzezswiat.pl, a dodatkowe materiały prezentują m.in. na kanale YouTube. Pomysłodawcą projektu jest VML Poland.

Z początkiem maja blogerzy wyruszyli w podróż po tajemniczych i nieznanych szerzej miejscach w Polsce. W jej ramach zwiedzą 5 wyjątkowo atrakcyjnych miejsc, do których trafią dzięki unikalnej właściwości Nawigacji Orange, jaką jest lista miejsc wartych odwiedzenia. O każdym z nich, bazując na swojej wiedzy i umiejętnościach, przygotują – w formie przewodników – wpisy na bloga i wideorelację na YouTube, a podróż relacjonują na bieżąco w serwisie Instagram i na Snapchacie. Materiały przygotowywane przez blogerów będą dodatkowo wykorzystywane do komunikacji w kanałach własnych Orange.

Akcji #PoDrodzeZOrange towarzyszy konkurs dla fanów, którzy na fanpage’u mogą odgadywać, jaką lokalizację „Busem przez Świat” odwiedzą w następnej kolejności. Na zwycięzców czekają kamery GoPro.

Blogerzy odwiedzili już pierwszą lokalizację. W pierwszym odcinku podróży po Polsce udali się do podziemnego miasta na Dolnym Śląsku, które kryje jedną z największych tajemnic III Rzeszy.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Po stronie agencji VML Poland przy kampanii pracowali: Michał Oleksów (Art Director), Łukasz Ciuchnicki (Copywriter), Wojciech Feliś (Account Director), Anna Kwiatkowska (Senior Account Manager). Stronę klienta reprezentowali: Tomasz Sulewski (Kierownik ds. projektów korporacyjnych) i Maciej Wróblewski (Specjalista ds. Social Media).

Słuchaj podcastu NowyMarketing