Bluerank najlepszy w Europie

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Bluerank najlepszy w Europie

Bluerank znowu triumfuje. Jako jedyna polska agencja otrzymała Oskara branży internetowej - statuetkę European Search Awards. Tym razem najlepsza okazała się kampania content marketingowa realizowana dla Leroy Merlin. Nagrodę odebrał Maciej Gałecki, CEO Bluerank, podczas uroczystej gali w Paryżu.

Pokonaliśmy bardzo mocną konkurencję! Jury oceniało kampanie pod wieloma względami, w tej edycji konkursu kampania dla Leroy Merlin była nominowana w dwóch kategoriach, jedna nominacja zmieniła się w nagrodę, tym bardziej cieszy nas to ogromne wyróżnienie. To kolejny dowód na to, że realizujemy kampanie na najwyższym poziomie – mówi Maciej Gałecki, CEO Bluerank.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

European Search Awards to międzynarodowy konkurs organizowany od 2012 roku. W jury zasiadają światowi eksperci branży SEM, którzy co roku przyznają nagrody najlepszym kampaniom z zakresu SEO, PPC, Digital i Content Marketing. W tym roku Bluerank zdobył rekordową liczbę 6 nominacji. Ostatecznie wygrała dwukrotnie nominowana w tej edycji kampania dla Leroy Merlin. Okazała się najlepsza w kategorii „Best Use Of Content Marketing”.

Bluerank współpracuje z Leroy Merlin od 2014 roku. Wspólnie wypracowana długofalowa strategia obejmuje poprawę widoczności w naturalnych wynikach wyszukiwania, działania z zakresu SEO PR i content marketingu oraz wykorzystanie zaawansowanej analityki internetowej do śledzenia i oceny zachowań użytkowników na stronie.

Jesteśmy bardzo dumni, to ogromne osiągnięcie. Kampania od samego początku jest realizowana na najwyższym poziomie, osiągnęła ponadprzeciętne efekty i ta nagroda jest tego potwierdzeniem – mówi Przemek Porada, Menedżer ds. Internetu w Leroy Merlin.

To już druga w historii nagroda dla firmy Bluerank w tym konkursie. Agencja po raz pierwszy została nagrodzona statuetką European Search Awards w 2014 roku. Wtedy najlepszą okazała się kampania dla marki Mitsubishi Motors w kategorii „Best Local Campaign”.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij