Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kolejny etap kampanii „Nestlé porusza Polskę”

Spoty reklamowe oraz loteria konsumencka to kolejne działania w ramach ogólnopolskiej kampanii „Nestlé porusza Polskę”. Za koncept akcji odpowiedzialna jest agencja 4Frame.
O autorze
1 min czytania 2016-05-10

„Nestlé porusza Polskę” to inicjatywa, która ma na celu zachęcenie Polaków do aktywnego spędzania czasu wolnego. Za koncept organizowanej z okazji 150-lecia Nestlé akcji, a także jej większościową realizację odpowiedzialna jest agencja 4Frame. 

„Porusz swoją okolicę” – konkurs dla gmin

Pierwszym, trwającym już, etapem akcji jest konkurs dla gmin, w ramach którego firma pomoże ich mieszkańcom dbać o swoją kondycję fizyczną fundując 16 siłowni plenerowych (po jednej w każdym województwie). Zwycięskie lokalizacje zostaną wyłonione na podstawie wyników ogólnopolskiego głosowania konsumentów. Do tej pory od startu konkursu oddano już ponad 5 milionów głosów.

9 maja swoją premierę mają dwa spoty, których celem jest zachęcanie Polaków do oddawania głosów w konkursie. Występuje w nich ambasador akcji – mistrz świata i złoty medalista olimpijski w łyżwiarstwie szybkim Zbigniew Bródka. Spoty emitowane wykorzystywany będą zarówno w telewizji, jak i w Internecie.

Loteria konsumencka

Drugi etap akcji przewiduje aktywizację konsumentów poprzez działania w punktach sprzedaży oraz ogólnopolską loterię, w której co tydzień do wygrania będzie 10 kart do Decathlonu na sprzęt sportowy o wartości 1000 zł, a codziennie rodzinny wyjazd do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Cetniewie. Loteria wystartowała 5 maja i potrwa do 30 czerwca. Paragony biorące udział w loterii należy rejestrować na dedykowanej kampanii stronie www.nestleporusza.pl

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Loteria komunikowana będzie w Internecie, w punktach sprzedaży przy pomocy materiałów POS, a także w telewizji. Na potrzeby kampanii telewizyjnej przygotowany został specjalnie dedykowany loterii spot. 

Autorem koncepcji obu rodzajów spotów (loteryjnego i konkursowych) jest 4Frame. Przy ich realizacji agencja współpracowała z Papaya Films. Za postprodukcję odpowiada Studio Miło, a za udźwiękowienie Studio Głośno. Reżyserem obu spotów jest Piotr Onopa. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Kampania prowadzona będzie do końca czerwca. 

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się