Kolejny etap kampanii „Nestlé porusza Polskę”

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kolejny etap kampanii „Nestlé porusza Polskę”

Spoty reklamowe oraz loteria konsumencka to kolejne działania w ramach ogólnopolskiej kampanii „Nestlé porusza Polskę”. Za koncept akcji odpowiedzialna jest agencja 4Frame.

„Nestlé porusza Polskę” to inicjatywa, która ma na celu zachęcenie Polaków do aktywnego spędzania czasu wolnego. Za koncept organizowanej z okazji 150-lecia Nestlé akcji, a także jej większościową realizację odpowiedzialna jest agencja 4Frame. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

„Porusz swoją okolicę” – konkurs dla gmin

Pierwszym, trwającym już, etapem akcji jest konkurs dla gmin, w ramach którego firma pomoże ich mieszkańcom dbać o swoją kondycję fizyczną fundując 16 siłowni plenerowych (po jednej w każdym województwie). Zwycięskie lokalizacje zostaną wyłonione na podstawie wyników ogólnopolskiego głosowania konsumentów. Do tej pory od startu konkursu oddano już ponad 5 milionów głosów.

9 maja swoją premierę mają dwa spoty, których celem jest zachęcanie Polaków do oddawania głosów w konkursie. Występuje w nich ambasador akcji – mistrz świata i złoty medalista olimpijski w łyżwiarstwie szybkim Zbigniew Bródka. Spoty emitowane wykorzystywany będą zarówno w telewizji, jak i w Internecie.

Loteria konsumencka

Drugi etap akcji przewiduje aktywizację konsumentów poprzez działania w punktach sprzedaży oraz ogólnopolską loterię, w której co tydzień do wygrania będzie 10 kart do Decathlonu na sprzęt sportowy o wartości 1000 zł, a codziennie rodzinny wyjazd do Ośrodka Przygotowań Olimpijskich w Cetniewie. Loteria wystartowała 5 maja i potrwa do 30 czerwca. Paragony biorące udział w loterii należy rejestrować na dedykowanej kampanii stronie www.nestleporusza.pl

Loteria komunikowana będzie w Internecie, w punktach sprzedaży przy pomocy materiałów POS, a także w telewizji. Na potrzeby kampanii telewizyjnej przygotowany został specjalnie dedykowany loterii spot. 

Autorem koncepcji obu rodzajów spotów (loteryjnego i konkursowych) jest 4Frame. Przy ich realizacji agencja współpracowała z Papaya Films. Za postprodukcję odpowiada Studio Miło, a za udźwiękowienie Studio Głośno. Reżyserem obu spotów jest Piotr Onopa. 

Kampania prowadzona będzie do końca czerwca. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij