MullenLowe Warsaw dla Odido

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
MullenLowe Warsaw dla Odido

Agencja reklamowa MullenLowe Warsaw stworzyła kolejny spot telewizyjny dla sieci sklepów Odido.

Idea kreatywna drugiego spotu opiera się na kontynuacji motywu zaczerpniętego z bajki o Czerwonym Kapturku, dzięki któremu w humorystyczny i przewrotny sposób mówimy o zbliżającym się sezonie grillowym i ofercie promocyjnej sklepu Odido.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Reklama jest emitowana w ogólnopolskich stacjach TV oraz VOD do 26.05.2016 r.

Odido to sieć franczyzowa zrzeszająca pod jednym logo osiedlowe sklepy spożywcze, powstała w 2011 roku z inicjatywy MAKRO Cash and Carry. Sklepy Odido to szeroki wybór artykułów spożywczych i artykułów przemysłowych dedykowanych potrzebom gospodarstw domowych.

Link na YT: 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij