Idea kreatywna drugiego spotu opiera się na kontynuacji motywu zaczerpniętego z bajki o Czerwonym Kapturku, dzięki któremu w humorystyczny i przewrotny sposób mówimy o zbliżającym się sezonie grillowym i ofercie promocyjnej sklepu Odido.
Reklama jest emitowana w ogólnopolskich stacjach TV oraz VOD do 26.05.2016 r.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Odido to sieć franczyzowa zrzeszająca pod jednym logo osiedlowe sklepy spożywcze, powstała w 2011 roku z inicjatywy MAKRO Cash and Carry. Sklepy Odido to szeroki wybór artykułów spożywczych i artykułów przemysłowych dedykowanych potrzebom gospodarstw domowych.
Link na YT:
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024