NIVEA Polska wybrała agencję PZL do współpracy nad projektem marki Bambino

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
NIVEA Polska wybrała agencję PZL do współpracy nad projektem marki Bambino

Agencja PZL wygrała przetarg na obsługę marki Bambino.

Zadaniem PZL jest opracowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji dla jednego z najstarszych graczy na rynku kosmetyków dziecięcych w Polsce. A wszystko to z powodu okrągłej rocznicy – 60-tych urodzin marki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wyzwanie jest wyjątkowo prestiżowe, ponieważ jest to pierwsza w historii komunikacja reklamowa Bambino. W ramach zaplanowanych działań zrealizowane zostaną m. in.: kampania prasowa, akcje sponsorskie w telewizji  i inne.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij