Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Upoluj e-book „NeuroMarketing Insight” [KONKURS]

Ponad 500 stron o mózgu i marketingu – zdobądź e-book „NeuroMarketing Insight” za darmo.

SZCZEGÓŁY

NIVEA Polska wybrała agencję PZL do współpracy nad projektem marki Bambino

Agencja PZL wygrała przetarg na obsługę marki Bambino.
O autorze
0 min czytania 2016-05-10

Zadaniem PZL jest opracowanie i wdrożenie nowej strategii komunikacji dla jednego z najstarszych graczy na rynku kosmetyków dziecięcych w Polsce. A wszystko to z powodu okrągłej rocznicy – 60-tych urodzin marki.

Wyzwanie jest wyjątkowo prestiżowe, ponieważ jest to pierwsza w historii komunikacja reklamowa Bambino. W ramach zaplanowanych działań zrealizowane zostaną m. in.: kampania prasowa, akcje sponsorskie w telewizji  i inne.