Z wykształcenia prawniczka, jednak od lat realizuje się w e-commerce. Doświadczenie zdobywała w Dotpay, jednym z największych operatorów płatności internetowych w Polsce – ostatnio jako szefowa działu handlowego. W The Nets zajmuje się pozyskiwaniem klientów oraz budowaniem relacji z partnerami.
Prywatnie jest wielbicielką włoskiej kuchni i kina.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
The Nets to spółka specjalizująca się w wykorzystaniu najnowszych technologii do budowania strategii digitalizacji dla biznesu. Podstawą działań prowadzonych przez firmę są dane uzyskane dzięki zastosowaniu wielopoziomowej analityki internetowej. Zebrane w ten sposób informacje pozwalają wdrażać najnowocześniejsze technologie marketingowe i łączyć je ze strategią rozwoju biznesu Partnerów The Nets w kanałach digital.