Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Marta Szczepańska obejmuje stanowisko Digital Marketing Trainer w Isobar Polska

Marta Szczepańska objęła nowo utworzone stanowisko w należącej do Dentsu Aegis Network Polska agencji Isobar. Jako Digital Marketing Trainer będzie odpowiadała za działania edukacyjne dla klientów całej grupy Dentsu.
O autorze
0 min czytania 2016-05-13

– Zmiana roli Marty wynika z coraz większej liczby zapytań naszych klientów o usługi szkoleniowe. Rynek digitalowy jest bardzo dynamiczny i utrzymanie aktualnej wiedzy jest niezwykle trudne. Marta, jako doświadczony strateg i szkoleniowiec, świetnie nadaje się do tej roli – komentuje Artur Manista, VP Business Development w Isobar Polska.

Do tej pory Szczepańska pełniła funkcję Strategy Directora. Do Isobaru trafiła w marcu 2014 r., wraz z przejęciem przez Dentsu Aegis Network Polska grupy Socializer, w której przez 3 lat pełniła również funkcję Strategy Directora. Wcześniej związana była z agencją K2.