– Zmiana roli Marty wynika z coraz większej liczby zapytań naszych klientów o usługi szkoleniowe. Rynek digitalowy jest bardzo dynamiczny i utrzymanie aktualnej wiedzy jest niezwykle trudne. Marta, jako doświadczony strateg i szkoleniowiec, świetnie nadaje się do tej roli – komentuje Artur Manista, VP Business Development w Isobar Polska.
Do tej pory Szczepańska pełniła funkcję Strategy Directora. Do Isobaru trafiła w marcu 2014 r., wraz z przejęciem przez Dentsu Aegis Network Polska grupy Socializer, w której przez 3 lat pełniła również funkcję Strategy Directora. Wcześniej związana była z agencją K2.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024