Rakowska-Zając będzie się zajmowała komunikacją działań Agencji oraz dbaniem o jej wizerunek na rynku polskim i zagranicznym, współpracując ze wszystkimi działami spółki i raportując bezpośrednio do dyrektora współzarządzającego – Arka Szulczyńskiego. Nowa Dyrektor ds. Marketingu i PR wesprze także działania employer brandingowe i komunikację wewnętrzną Agencji.
Rakowska-Zając jest związana z komunikacją od 12 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno po stronie agencji PRowych, marketingowych, eventowych, jak i po stronie klienta. Pracowała między innymi dla takich firm jak Hasbro, Discovery Networks, Bacardi Martini, Mastercard, Douglas, czy Nestle. Jej zrealizowany dla Hasbro projekt „głosowanie na planszę Monopoly Polska” zaowocował rekordową liczbą publikacji (1800 artykułów w ciągu miesiąca) i został uhonorowany 2 międzynarodowymi nagrodami (Digital Communication Award i Stevie Award) oraz 2 nominacjami do European Excellance Award.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Przez ostatni rok w szeregach A+E Networks Polska zajmowała się komunikacją nowego kanału telewizyjnego dla kobiet – Lifetime.