K2 z nową Dyrektor ds. Marketingu i PR

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
K2 z nową Dyrektor ds. Marketingu i PR

Od maja br. stanowisko Dyrektor ds. Marketingu i PR w Agencji K2 objęła Klaudia Rakowska-Zając.

Rakowska-Zając będzie się zajmowała komunikacją działań Agencji oraz dbaniem o jej wizerunek na rynku polskim i zagranicznym, współpracując ze wszystkimi działami spółki i raportując bezpośrednio do dyrektora współzarządzającego – Arka Szulczyńskiego. Nowa Dyrektor ds. Marketingu i PR wesprze także działania employer brandingowe i komunikację wewnętrzną Agencji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Rakowska-Zając jest związana z komunikacją od 12 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno po stronie agencji PRowych, marketingowych, eventowych, jak i po stronie klienta. Pracowała między innymi dla takich firm jak Hasbro, Discovery Networks, Bacardi Martini, Mastercard, Douglas, czy Nestle. Jej zrealizowany dla Hasbro projekt „głosowanie na planszę Monopoly Polska” zaowocował rekordową liczbą publikacji (1800 artykułów w ciągu miesiąca) i został uhonorowany 2 międzynarodowymi nagrodami (Digital Communication Award i Stevie Award) oraz 2 nominacjami do European Excellance Award.

Przez ostatni rok w szeregach A+E Networks Polska zajmowała się komunikacją nowego kanału telewizyjnego dla kobiet - Lifetime.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij