Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

K2 z nową Dyrektor ds. Marketingu i PR

Od maja br. stanowisko Dyrektor ds. Marketingu i PR w Agencji K2 objęła Klaudia Rakowska-Zając.
O autorze
1 min czytania 2016-05-16

Rakowska-Zając będzie się zajmowała komunikacją działań Agencji oraz dbaniem o jej wizerunek na rynku polskim i zagranicznym, współpracując ze wszystkimi działami spółki i raportując bezpośrednio do dyrektora współzarządzającego – Arka Szulczyńskiego. Nowa Dyrektor ds. Marketingu i PR wesprze także działania employer brandingowe i komunikację wewnętrzną Agencji.

Rakowska-Zając jest związana z komunikacją od 12 lat. Doświadczenie zawodowe zdobywała zarówno po stronie agencji PRowych, marketingowych, eventowych, jak i po stronie klienta. Pracowała między innymi dla takich firm jak Hasbro, Discovery Networks, Bacardi Martini, Mastercard, Douglas, czy Nestle. Jej zrealizowany dla Hasbro projekt „głosowanie na planszę Monopoly Polska” zaowocował rekordową liczbą publikacji (1800 artykułów w ciągu miesiąca) i został uhonorowany 2 międzynarodowymi nagrodami (Digital Communication Award i Stevie Award) oraz 2 nominacjami do European Excellance Award.

Przez ostatni rok w szeregach A+E Networks Polska zajmowała się komunikacją nowego kanału telewizyjnego dla kobiet – Lifetime.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj