TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Kuba Wojewódzki twarzą najnowszej kampanii Oranżady Hellena!

Ruszyła kampania reklamowa Oranżady Hellena. To największa akcja komunikacyjna w historii marki. Głównym bohaterem spotów jest Kuba Wojewódzki.
O autorze
1 min czytania 2016-05-16

Kampania realizowana jest na antenach największych stacji telewizyjnych: TVN, Polsat, TVP1 i TVP2, oraz w stacjach  o mniejszym zasięgu. W tym sezonie emitowane będą 3 spoty 30-sekundowe. 

Najnowsza kampania to efekt przyjętej długofalowej strategii marketingowej, koncentrującej się na umacnianiu wizerunku marki poprzez odwołania do pozytywnych emocji oraz wartości. Brand komunikuje w głównej mierze pozytywne nastawienie do tego, co polskie i oryginalne – tak jak niepowtarzalny, landrynkowy smak Oranżady Hellena. Poprzez ten przekaz, wesoła i rozrywkowa marka chce podkreślić dumę z bycia Polakami. Wszystko     to z dużym dystansem, z nutką dowcipu, jednak w inteligentny sposób na poziomie lidera rynkowego.

Konsekwencja i długofalowa współpraca

Marka od dwóch lat lokuje w znanych i lubianych programach rozrywkowych  czerwoną Oranżadę Hellena w puszce. Jednym z działań jest promocja w show Kuby Wojewódzkiego, w którym trzy sezony temu Oranżada Hellena zaistniała jako pierwsza marka napojowa. Udział Kuby Wojewódzkiego w cyklu spotów reklamowych      to konsekwentne działanie marki na rzecz wzmacniania pozytywnego wizerunku. Spoty promuje znane z poprzednich reklam hasło „Cudze chwalicie swego nie znacie!”. Koncept opiera się na humorystycznych i błyskotliwych obserwacjach osiągnięć i zachowań Polaków oraz podkreślaniu, że w wielu aspektach jesteśmy lepsi od innych i mamy powody do optymizmu. 

– Kuba Wojewódzki polski dziennikarz muzycznytelewizyjny, radiowy i prasowypublicystasatyrykfelietonista, ale też showman. Opiniotwórczy, wyrazisty, wywołujący emocje i promujący nowoczesny patriotyzm. Współpraca z tak wyjątkową osobą to duże wyróżnienie dla marki. Jesteśmy przekonani, że kampania przyniesie nam wiele korzyści wizerunkowych. – podkreśla Magdalena Koszela, Brand Manager Oranżady Hellena. 

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Dodatkowo akcja będzie wspierana poprzez działania digitalowe, w kanałach social media oraz w punktach sprzedaży – marka przygotowała dedykowane ekspozytory sprzedażowe i materiały POS z mocnym brandingiem. 1 czerwca ruszy także konkurs konsumencki – szczegóły na www.oranzadanakubie.pl. 

Za strategię i kreację jest odpowiedzialna agencja BRANDMAN, a za zakup mediów Universal McCann. Za produkcję spotu odpowiada agencja  Studio filmowe M5. Całość wyreżyserował Tadeusz Śliwa. A działania public relations odpowiada Agencja Kolterman Media Communications.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W spotach reklamowych prezentowana jest czerwona Oranżada Hellena w szklanej butelce.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się