WALK z wygranym przetargiem na obsługę EUROCASH Alkohole

WALK Promotion wygrało przetarg na obsługę największej sieci dystrybucji alkoholu w Polsce  - EUROCASH Alkohole. W ramach prowadzonych działań agencja będzie odpowiedzialna za stworzenie i implementację strategii komunikacji B2B marki.
O autorze
0 min czytania 2016-05-17

EUROCASH Alkohole to lider polskiego rynku hurtowego alkoholi. Zaopatruje sklepy detaliczne oraz segment HoReCa. Oprócz dostarczania pełnego asortymentu i wsparcia dla detalistów w odsprzedaży, stawia także na dynamiczny rozwój innowacyjnych narzędzi. Hurtowania posiada 49 oddziałów w całej Polsce oraz liczący ponad 200 osób zespół przedstawicieli handlowych, dzięki czemu dociera do 95% klientów w odległości maksymalnie 70 kilometrów.

EUROCASH Alkohole jako jedna z pierwszych marek sieci hurtowni w kraju zdecydowała się na wdrożenie jednolitej i spójnej strategii komunikacji B2B. Jest to krok godny lidera rynku i z pewnością przyniesie wymierne efekty w sferze biznesowej. Dlatego też cieszymy się, że będziemy mogli być częścią tej rynkowej innowacji – mówi Tomasz Bogdanowicz, Account Director p.o. Managing Director WALK Promotion.