TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Point of View i piwo Królewskie ruszają z konkursem wiedzy o Legii z okazji 100-lecia klubu

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) przygotowała dla marki piwa Królewskie (Grupa Żywiec) konkurs „Świętuj z nami 100-lecie Legii!”. Akcja startuje dziś, kibice którzy wykażą się wiedzą dotyczącą historii warszawskiego Klubu, mogą wygrywać atrakcyjne nagrody, m.in. meczowe koszulki...
O autorze
1 min czytania 2016-05-17

Legii oraz kolekcjonerskie puchary z podpisami piłkarzy tego klubu.

– Królewskie jako marka związana bardzo mocno z Warszawą, jest też w oczywisty sposób silnie związana z Klubem piłkarskim Legia Warszawa. Jesteśmy sponsorem Legii od 2004 roku, więc tegoroczne obchody 100. rocznicy założenia Klubu także i dla nas są bardzo ważnym wydarzeniem – mówi Anna Paciejewska, Kierownik Marki Królewskie – 100 lat historii klubu obfitowało w wiele wyjątkowych wydarzeń, stąd pomysł by jednym z elementów jubileuszowych działań był także konkurs sprawdzający historyczną wiedzę kibiców Legii.

Konkurs „Świętuj z nami 100-lecie Legii!” rusza dziś i potrwa 5 tygodni. Użytkownicy biorący udział w konkursie będą otrzymywać losowo wybrane 4 pytania; jeżeli odpowiedzą na nie prawidłowo otrzymają kolejne pytanie, tym razem otwarte, które będzie oceniane przez jury. Najciekawsze odpowiedzi premiowane będą kolekcjonerskimi pucharami z podpisami piłkarzy Legii z obecnego jej składu. Do wygrania w konkursie będą m.in. także koszulki meczowe Legii.

Agencja Point of View przygotowała m.in. konkursową stronę www.krolewskie.pl/legia100lat/ i projekty graficzne, odpowiada też za obsługę konkursu – opracowanie pytań, kontakt ze zwycięzcami, rozesłanie nagród etc.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Zadaniem agencji jest również opracowanie kreacji do kampanii display wspierającej konkurs, oraz przeprowadzenie działań promocyjnych w ramach fanpage’a marki na Facebooku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing