TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Brackie Pils – regionalne piwo z południa Polski startuje z loterią

Brackie Pils - piwo regionalne dostępne na południowym zachodzie Polski, którego receptura jest efektem współpracy polskiego i czeskiego piwowara, zaprasza konsumentów do udziału w loterii „Kufle Brackie Pils pod kapslami”. Do wygrania jest 100 000 kufli.
O autorze
1 min czytania 2016-05-19

Loteria trwa od dnia 1 maja 2016 roku do dnia 31 sierpnia 2016 roku. W tym czasie na rynku są dostępne opakowania z promocyjnymi oznaczeniami. Zwycięskie kapsle z napisem „Wygrałeś kufel” można wymieniać na nagrody do 31.10.2016 w specjalnie oznaczonych salonach Kolporter i w wybranych sklepach. Aktualna lista punktów odbioru nagród jest opublikowana na stronie www.brackiepils.pl.

Brackie Pils zostało wprowadzone na rynek w 2015 r. Powstaje na bazie polskiego słodu i czeskiego chmielu żateckiego. Jego receptura łączy wszystko, co konsumenci cenią najbardziej w polskiej i czeskiej tradycji piwowarskiej: pełny i bogaty smak piw polskich oraz aromatyczność pilzneńskich piw czeskich. Brackie Pils to owoc współpracy polskiego i czeskiego piwowara, a na jego etykiecie znajdują się podpisy twórców receptury – autentycznych, znanych browarników z Polski i Czech.

Loterie, w których odbiór nagród jest możliwy od razu w punktach sprzedaży, są popularnym na rynku narzędziem wspierania sprzedaży i budowania lojalności konsumenckiej. Najczęściej w tego typu loteriach nagrodą jest druga butelka piwa. Nam jednak zależało, aby nasi konsumenci poczuli, że Brackie Pils to piwo z bardzo silnymi lokalnymi korzeniami. – mówi Emilia Wróblewska, junior brand manager marki Brackie Pils – W regionie, gdzie zwyczaje związane z piwem i tradycja piwa czeskiego są tak silne, kufle są najbardziej odpowiednim prezentem, jaki Brackie Pils może zaoferować konsumentom.

Loteria jest dostępna w sklepach na terenie województw: śląskiego, opolskiego i dolnośląskiego. Akcję wspiera silna kampania na nośnikach zewnętrznych, na ekranach bankomatów oraz w Internecie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Organizatorem Loterii „Kufle Brackie Pils pod Kapslami” na zlecenie Grupy Żywiec jest agencja G3, kreację przygotowała agencja Just, a działania w Internecie prowadzi Insignia. Media zaplanował i zakupił dom mediowy MediaVest.

Słuchaj podcastu NowyMarketing