Binauralna reklama Mazdy 3 na Spotify

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Binauralna reklama Mazdy 3 na Spotify

Lemon Sky J. Walter Thompson wprowadziła niestandardową reklamę binauralną uzupełniającą tradycyjny spot radiowy. Format skierowany został do użytkowników darmowej wersji Spotify.

W nawiązaniu do charakterystycznej dla Mazdy kultury innowacji i przełamywania konwencji spot radiowy w kanale Spotify promujący Mazdę 3 powstał zgodnie z zasadą myślenia out of the box. Reklama została nagrana binauralnie (łac. bi – podwójny, auris – ucho) czyli z wykorzystaniem techniki nagrywania dźwięku za pomocą mikrofonu imitującego ludzką głowę. Podczas takiego nagrania w studio lektor mówi do mikrofonu z różnych stron „głowy” w taki sposób, jak faktycznie człowiek słyszy dźwięki. Podczas odtwarzania na zwykłych słuchawkach słuchacz ma wrażenie idealnej symulacji przestrzeni.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Należy również docenić samą formę kreatywną. Miała ona charakter rozmowy z wewnętrznym głosem „w naszej głowie”, co w połączeniu z formą binauralności potęgowało wrażenia, a spot przełamywał schematy tradycyjnych radiówek.

Binauralną reklamę radiową można było usłyszeć między 10:00 a 13:00, korzystając z darmowej wersji Spotify na komputerze, a po godzinie 17:00 także podczas używania aplikacji mobilnej Spotify. Kampania trwała od 1 do 30 kwietnia i została skierowana do osób, które z dużym prawdopodobieństwem słuchały Spotify za pomoc słuchawek. Dzięki temu większość odbiorców w pełni doznała niezwykłego wrażenia przemieszczającego się lektora.

Niestandardowa forma oraz wysoki poziom dopasowania formy spotu do odbiorców spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem, co użytkownicy muzycznej społeczności bardzo często wyrażali w wiadomościach wysyłanych do Spotify.

Poniżej można odsłuchać dwa spoty promujące najnowszy model Mazdy 3 w dwóch wersjach:

Sumienie męskie:

Sumienie kobiece:

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij