ANSAMBLE w promocji idei bezpieczeństwa na budowach Skanska w Polsce

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
ANSAMBLE w promocji idei bezpieczeństwa na budowach Skanska w Polsce

Tydzień Bezpieczeństwa to coroczna akcja, od trzynastu lat organizowana przez Skanska, a od kilku, także przez sygnatariuszy Porozumienia dla Bezpieczeństwa w Budownictwie.

Ta inicjatywa przyczynia się do szerzenia ważnej, cennej i uniwersalnej idei bezpieczeństwa w miejscu pracy. Za koncepcję linii kreatywnej tegorocznego Tygodnia Bezpieczeństwa, projekt i produkcję materiałów promocyjnych dla Skanska zadbała agencja ANSAMBLE. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Hasło „Zaplanuj swój dzień” to motyw przewodni tegorocznej akcji. Planowanie to uniwersalne narzędzie umożliwiające lepszą i efektywniejszą pracę. Dobrze zaplanowany dzień przekłada się na bezpieczną pracę. Dla Skanska nie ma ważniejszej sprawy niż bezpieczeństwo w miejscu pracy. Promocja kultury bezpieczeństwa w tej firmie ma miejsce nie tylko podczas Tygodnia Bezpieczeństwa, ale każdego dnia, a także w trakcie organizowanych cyklicznie Dni Bezpieczeństwa, również obsługiwanych przez agencję ANSAMBLE. Materiały były przygotowywane w 4 językach, polskim, czeskim, słowackim i ukraińskim.

Partnerstwo z firmą Skanska, liderem zakresie bezpieczeństwa oraz społeczny wydźwięk kampanii, w którym na pierwszym miejscu stawiane jest dobro pracownika stawia ten projekt w wyjątkowym świetle.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij