Point of View przygotowała działania w internecie dotyczące kampanii kont osobistych dla Credit Agricole

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Point of View przygotowała działania w internecie dotyczące kampanii kont osobistych dla Credit Agricole

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) na podstawie KV autorstwa agencji reklamowej JUST przygotowała działania w internecie dot. kampanii „Coraz lepsze konto osobiste. Daj się przenieść”.

Celem kampanii jest zachęcanie konsumentów do przenoszenia kont do banku Credit Agricole, w zamian za co otrzymają premię pieniężną 250 zł, oraz dostęp do benefitów oferowanych przez konto PROSTOoszczędzające PLUS (m.in. brak opłat za prowadzenie konta czy brak opłat za wypłaty z bankomatów na całym świecie), a wszystkie formalności (przeniesienie salda i płatności, zamknięcie starego konta, poinformowanie Urzędu Skarbowego etc.) załatwi za nich doradca Credit Agricole (stąd „Daj się przenieść” w haśle przewodnim kampanii).

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Zadaniem Point of View było przygotowanie kreacji do sieci i jej produkcja oraz stworzenie stron www pełniących rolę landing pages kampanii, w wersji długiej i krótkiej, long page: https://formularz.credit-agricole.pl/lead?lid=133254 , landing page: https://formularz.credit-agricole.pl/lead?lid=131331&  

Kampania, której główne hasło brzmi: "Coraz lepsze konto osobiste. Daj się przenieść”, potrwa do końca lipca br.

Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada dom mediowy Value Media.

Credit Agricole zleciło agencji projekt w ramach stałej współpracy. Point of View współpracuje z Credit Agricole (wcześniej Lukas Bank) nieprzerwanie od 2009 roku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij