TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Point of View przygotowała działania w internecie dotyczące kampanii kont osobistych dla Credit Agricole

Agencja kreatywna Point of View (PoV sp. z o.o.) na podstawie KV autorstwa agencji reklamowej JUST przygotowała działania w internecie dot. kampanii „Coraz lepsze konto osobiste. Daj się przenieść”.
O autorze
1 min czytania 2016-05-20

Celem kampanii jest zachęcanie konsumentów do przenoszenia kont do banku Credit Agricole, w zamian za co otrzymają premię pieniężną 250 zł, oraz dostęp do benefitów oferowanych przez konto PROSTOoszczędzające PLUS (m.in. brak opłat za prowadzenie konta czy brak opłat za wypłaty z bankomatów na całym świecie), a wszystkie formalności (przeniesienie salda i płatności, zamknięcie starego konta, poinformowanie Urzędu Skarbowego etc.) załatwi za nich doradca Credit Agricole (stąd „Daj się przenieść” w haśle przewodnim kampanii).

Zadaniem Point of View było przygotowanie kreacji do sieci i jej produkcja oraz stworzenie stron www pełniących rolę landing pages kampanii, w wersji długiej i krótkiej, long page: https://formularz.credit-agricole.pl/lead?lid=133254 , landing page: https://formularz.credit-agricole.pl/lead?lid=131331&  

Kampania, której główne hasło brzmi: „Coraz lepsze konto osobiste. Daj się przenieść”, potrwa do końca lipca br.

Za planowanie i zakup mediów na potrzeby kampanii odpowiada dom mediowy Value Media.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Credit Agricole zleciło agencji projekt w ramach stałej współpracy. Point of View współpracuje z Credit Agricole (wcześniej Lukas Bank) nieprzerwanie od 2009 roku.

Słuchaj podcastu NowyMarketing