fot. PornHub
Na potrzeby projektu BangFit stworzona została strona internetowa, z którą użytkownik może się połączyć za pomocą swojego telefonu. Następnie dostaje on do wyboru „seks-ćwiczenia” wraz z informacjami na temat proponowanych pozycji oraz kalorii, które zostaną spalone. W skrócie, polega to na oglądaniu filmu i powtarzaniu ruchów. Podczas każdego „ćwiczenia” użytkownik dostaje punkty, na podstawie których przyznawane mu jest miejsce w rankingu. Z BangFit korzystać mogą zarówno dwie osoby, jak i trzy, a nawet jedna.
Zobacz również
Poprawne wykonanie „ćwiczeń” nadzoruje specjalny pas BangFit Band, do którego użytkownik przyczepia smartfon, śledzący jego ruchy. PornHub zaznaczył, że pas dostępny będzie w sprzedaży już niedługo. Jednakże biorąc pod uwagę podobne zapewnienia przy wcześniejszych projektach, np. Wankband, możemy spodziewać się, że jest to jedynie kolejny prototyp, stworzony w celach marketingowych.
Na temat pozostałych, niezwykłych działań marketingowych serwisu PornHub przeczytacie tu>
![Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]](https://nowymarketing.pl/wp-content/uploads/2025/06/robert-kozielski-142x0-c-default.jpg)
Robert Kozielski: Marketing jeszcze nigdy nie był tak pasjonujący i przerażający jednocześnie [WYWIAD]