TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Quantum Lab zwycięzcą programu Innovation AD #BEST STARTUP

Najciekawsze projekty rodzą się z realnych potrzeb rynkowych i ludzkich. Mają być one nie tylko inspirujące, ale przede wszystkim użyteczne - takie projekty zostały nagrodzone podczas konferencji Innovation AD #Day w Warszawie.
O autorze
2 min czytania 2016-05-23

16 maja odbyła się konferencja Innovation AD #Day, podczas której ogłoszono zwycięzcę programu #BEST STARTUP organizowanego przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR we współpracy z Partnerem Strategicznym Grey Group Poland.

Nagrodę główną, w postaci wyjazdu na Festiwal Lions Innovation w Cannes, Jury przyznało Quantum Lab za produkt Quantum CX, który umożliwia monitorowanie zachowań klientów oraz pracowników w punktach usługowych. Pozwala to badać reakcje pozytywne i negatywne oraz długość interakcji w czasie rzeczywistym, a tym samym skutecznie monitorować komunikację niewerbalną pracowników z klientami w celu podnoszenia jakości obsługi.

Nagrodę publiczności otrzymało narzędzie OMNIcookie, stworzone przez Cosmose, czyli „ciasteczka” dla świata „rzeczywistego”, które zrewolucjonizowały rynek sprzedaży offline. OMNIcookie posiada już 1 bilion smartphone’ów w Azji, w tym aż 650 milionów w samych Chinach.

Jury przyznało również dodatkową nagrodę dla Hyper Poland, uzasadniając, że skala korzyści dla Polski w przypadku jego realizacji będzie niezwykła. Sukces startupu da początek niesamowitej rewolucji nie tylko w obszarze transportu, ale i we wszystkich dziedzinach gospodarki. Mimo, że sama idea superszybkich pociągów Hyperloop powstała gdzie indziej, polski startup przede wszystkim zoperacjonalizował ją w najmniejszych szczegółach, wprowadził również wiele istotnych innowacji – w szczególności unikatowy system napędowy. Nagrodę w postaci opracowania i pomocy w realizacji planu komunikacji marketingowej przedsięwzięcia oraz wsparcie szkoleniowe dla zespołu z zakresu marketingu ufundowały MediaCom oraz Grey Group Poland.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Spośród 44 zgłoszonych start-up’ów specjalnie wybrane grono ekspertów – przedstawicieli branży komunikacji marketingowej i marketingu oraz funduszy inwestycyjnych i akceleratorów – wybrało TOP20 najciekawszych, najbardziej obiecujących i z potencjałem marketingowym. Mieli oni okazję uczestniczyć w warsztatach i przejść mentoring pod okiem najlepszych specjalistów z branży komunikacji marketingowej. Najlepsza piątka: Cosmose / OMNIcookie, FastTony.es, Quantum Lab / Quantum CX, Specprawnik oraz Ulala Chef zaprezentowała się na scenie głównej konferencji Innovation AD #Day. Pozostałe wybrane startupy biorące udział w konkursie wystąpiły na małej scenie: Calamari, Wandlee, MindCloud, Migam.

Misją programu Innovation AD #BEST STARTUP jest dostarczanie start-up’om wiedzy, której nie znajdą w podręcznikach marketingu oraz łączenie i zacieśnienie współpracy między pracownikami marketingu i reklamy a twórcami innowacyjnych produktów i technologii.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

„Wierzę, że to co dzieje się na rynku startupowym jest ciekawe nie tylko dla rynku startupowego per se, ale jest ciekawe szczególnie dla nas – dlatego, że innowacja, technologia i komunikacja, o których podczas konferencji dużo mówiliśmy są to „naczynia połączone”. Podczas obrad musieliśmy podjąć jedną ważną, niezwykle trudną decyzję, która wymagała od nas wybrania tego jednego, najlepszego startupu, w który uwierzyliśmy i któremu możemy pomóc – czy to przez nasze wsparcie, czy to przez wysłanie na Lions Innovation do Cannes.” – mówiła w trakcie konferencji Anna Pańczyk, CEO Grey Group Poland, który po raz kolejny był Partnerem Strategicznym konkursu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

 Więcej informacji dostępnych jest na stronie.

Partnerzy: Innovation Nest, SpeedUp Venture Capital Group, Aula Polska, Startup Poland, ReaktorWarsaw, IQ Partners, D-RAFT, InnPoland, WirtualneMedia.pl., MamStartup, F5.

Zdjęcia: Przemysław Borys

Organizator: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR
Sponsorzy: Polsat Media Biuro Reklamy,  AMS, Grupa Wirtualna Polska, KinAds – Reklama w kinie, Nielsen
Współpraca: IRL, Mamastudio
Patroni medialni: Wirtualnemedia.pl, INN Poland, F5