Plastry Hochland Na Gorąco wróciły do telewizji

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Plastry Hochland Na Gorąco wróciły do telewizji

Od 16 maja powróciło do telewizji wsparcie dla plastrów Hochland Na Gorąco! Reklama jest emitowana w największych stacjach telewizyjnych (TVP, TVN, Polsat) oraz w stacjach tematycznych, podczas godzin najwyższej oglądalności. Dla widzów przygotowano 15-sekundowy spot.

Kampania telewizyjna potrwa do 19 czerwca.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

To już druga odsłona kampanii rozpoczętej na początku tego roku. Plastry Hochland Na Gorąco! są ponownie wspierane w różnych mediach. Ogólnopolska kampania obejmie: telewizję, internet, prasę, intensywne wsparcie w punktach sprzedaży oraz aktywności PR. Działa także dedykowana strona www dla plastrów Hochland Na Gorąco!

Pierwszy kwartał minionego roku przyniósł sukces nowemu produktowi i dynamiczne wzrosty sprzedażowe. Jednocześnie sery Hochland Na gorąco! zostały wyróżnione tytułem DOBRA MARKA 2016 – Jakość, Zaufanie, Renoma - w kategorii ODKRYCIE ROKU. Wyróżnienie to przyznawane jest najbardziej innowacyjnym, rozwojowym i najbardziej rozpoznawalnym markom obecnym na polskim rynku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij