Zostań projektantem Jogobelli!

Jogobella – lider na rynku jogurtów owocowych w Polsce organizuje konkurs, w którym konsumenci mogą zaprojektować nowe opakowania butelek Jogobella. Działania reklamowe przygotowały spółki z grupy Dentsu Aegis Network Polska.
O autorze
1 min czytania 2016-05-23

Jogobella w butelce łączy w sobie soczysty smak owoców z delikatnym jogurtem co daje idealną propozycję orzeźwiającego napoju na każdą porę dnia. Jogurty Jogobella dostępne są w sześciu smakach: truskawka, malina, brzoskwinia i marakuja, owoce egzotyczne z truskawką, wiśnia i wanilia oraz jabłko i mango.

W swojej najnowszej kampanii Jogobella zachęca konsumentów do zaprojektowania własnego, wyjątkowego opakowania butelki. Do zaprojektowania jest sześć butelek, tyle ile smaków oferuje Jogobella w butelce. Konkurs prowadzony jest poprzez stronę http://www.jogobella.pl. Zwycięskie projekty zostaną wprowadzone do produkcji i pojawią się na sklepowych półkach w 2017 roku. Ich twórcy zostaną dodatkowo nagrodzeni 6 zestawami dwóch rowerów miejskich. Przewidziane są też nagrody etapowe – co tydzień zostanie przyznanych 25 komfortowych puf w soczystych truskawkowych kolorach.

Akcji „zostań projektantem Jogobelli” towarzyszy silna kampania w mediach online. Kampania obejmuje działania performance m.in. na portalu społecznościowym Facebook oraz w Google, działania display na ogólnopolskich i tematycznych portalach oraz wsparcie influencerów na Instagramie.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiada dom mediowy Carat Polska we współpracy z agencją Lubię to – linked by Isobar oraz Amnet Polska i iProspect. Koncepcję konkursu stworzył Zott Polska.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj