Celem kampanii jest poszerzenie świadomości marki oraz pokazanie, że wyrzutnie Nerf to sportowe emocje, które mogą być zdrową alternatywą dla gier komputerowych.
Dla chłopców w wieku 6-12 lat YouTube jest jedną z najczęściej odwiedzanych destynacji w Internecie, dlatego do najnowszej kampanii promocyjnej zostali wybrani najlepiej dopasowani do grupy celowej Twórcy najchętniej oglądani na tej platformie.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
17 maja ukazał się na kanale Blowka (1,8 mln subskrybentów) pierwszy film przygotowany we współpracy z marką pt. Nerf Bitwa. W ciągu zaledwie 15 godzin film zanotował prawie 240 tyś wyświetleń, 37 tyś tzw. łapek w górę oraz 5 tyś komentarzy.
Bitwa w której Blowek oraz Cyprian stawili czoło zespołowi zebranemu przez również bardzo popularnego YouTubera – Vojtaza rozegrała się w Hangarze 646.
Świetna zabawa jak towarzyszy wyrzutniom Nerf została pokazana w bardzo spektakularny i emocjonujący sposób dopasowany do grupy celowej.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Kolejne filmy z serii będą ukazywać się na kanałach obu Twórców w kilkutygodniowych odstępach. W dalszej części kampanii gwiazdy YouTube będą zachęcać swoich widzów do wzięcie udziału w wakacyjnych eventach Nerf, które marka przygotowuje we współpracy z jedną z dziecięcych stacji TV.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Podczas eventów każdy chłopiec będzie mógł poczuć emocje związane z zabawą wyrzutniami Nerf oraz spotkać swoich ulubionych YouTuberów.
Strategia komunikacji na YouTube: TalentMedia
Kreacja i produkcja kontentu: TalentMedia
Prowadzący kampanię w imieniu Hasbro: Katarzyna Gębicka, Aleksandra Dąbrowska