…przez operatora.
Konstrukcja modułowa, opatrzona specjalnymi atestami, została zaadaptowana do dworcowych schodów. Mogą z niej korzystać zarówno dzieci jak i dorośli. W ten nietypowy sposób firma Orange zwraca uwagę na usługę internetu światłowodowego o prędkości do 600Mb/s. Prędkość zjazdu, znacznie większa niż ta, osiągana przy tradycyjnym schodzeniu po schodach, nawiązuje do atutów łącza internetowego.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Akcję przygotował dział komunikacji operatora we współpracy z Initiative Media Warszawa, a zrealizowała firma Synergic. W ramach kampanii promującej w Warszawie szybki internet zrealizowano również reklamę na siatkach wielkoformatowych w czterech prestiżowych lokalizacjach oraz na nośnikach typu Fullback ulokowanych na autobusach komunikacji miejskiej.
Akcje ambientowe oddziałują mocno na konsumentów, przykuwają uwagę, pozwalają na dłużej zapamiętać przekaz. Jeśli powiążemy to z reklamą na nośnikach wielkoformatowych oraz tranzytową mamy pewność, iż osiągniemy naprawdę duże zasięgi – komentuje Joanna Szlemińska, Wiceprezes Zarządu Synergic Sp. z o.o.
Najprawdopodobniej zjeżdżalnia, która przyciąga ogromną uwagę pasażerów w stolicy, pojawi się również w Krakowie.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing