Nazwa kampanii – „Każda szklanka pełna zdrowia”, dotyczy nowych filtrów mg+, które oczyszczają i wzbogacają wodę kranową o jony magnezu. Realizacje Schulz Brand Friendly obejmowały stworzenie koncepcji kampanii, kreację i produkcję. Agencja jest autorem emitowanego od lutego 15- sekundowego spotu telewizyjnego, który zrealizowano we współpracy z dietetyczką Katarzyną Pryzmont, a także emitowanych od kwietnia 8-sekundowych billboardów sponsorskich.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024