„Każda szklanka pełna zdrowia”, dzięki nowym filtrom Dafi MG+ rekomendowanym przez dietetyka

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Każda szklanka pełna zdrowia”, dzięki nowym filtrom Dafi MG+ rekomendowanym przez dietetyka

Ruszyła nowa kampania reklamowa Dafi, która w spocie telewizyjnym wykorzystała wizerunek dietetyczki. Przygotowaniem i realizacją zajęła się Agencja Schulz Brand Friendly.

Nazwa kampanii - „Każda szklanka pełna zdrowia”, dotyczy nowych filtrów mg+, które oczyszczają i wzbogacają wodę kranową o jony magnezu. Realizacje Schulz Brand Friendly obejmowały stworzenie koncepcji kampanii, kreację i produkcję. Agencja jest autorem emitowanego od lutego 15- sekundowego spotu telewizyjnego, który zrealizowano we współpracy z dietetyczką Katarzyną Pryzmont, a także emitowanych od kwietnia 8-sekundowych billboardów sponsorskich.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij