Kasia Sochacka, od trzech lat pracująca w agencji OPCOM na stanowisku Senior Copywriter, awansuje na stanowisko Head of Creative

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kasia Sochacka, od trzech lat pracująca w agencji OPCOM na stanowisku Senior Copywriter, awansuje na stanowisko Head of Creative

Pozostając, nie tylko w głębi duszy, kolorowym urwisem będzie opiekować się kreatywną piaskownicą działu kreacji, koordynować pracę teamów kreatywnych, motywować zdolne głowy do wymyślania, trzymać sztamę z działem strategii oraz kluczowymi Klientami agencji, a także walecznie zgarniać nowe budżety.

Od ponad 8 lat związana z agencjami reklamowymi, właścicielka butiku kreatywnego. Odpowiada za tworzenie kampanii reklamowych oraz platform kreatywnych dla kluczowych Klientów. Strzela pomysłami we wszystkich kanałach komunikacji i nie wzdryga się przed działaniami z zakresu PR. Prowadzi warsztaty kreatywne na studiach podyplomowych na Wydziale Humanistycznym AGH – „Strategiczna komunikacja marki”.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pracowała dla: Grupa Maspex, Kompania Piwowarska, Grupa Danone: Medical Nutrition, ŠKODA, EDF Polska, NIVEA, Lorenz Snack-World, Onet, Grupa Allegro: otoDom, Currency One SA: Walutomat.pl, Bosch, Hasco - Lek, Leibniz - Bahlsen Polska i innych.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij