Kasia Sochacka, od trzech lat pracująca w agencji OPCOM na stanowisku Senior Copywriter, awansuje na stanowisko Head of Creative

Pozostając, nie tylko w głębi duszy, kolorowym urwisem będzie opiekować się kreatywną piaskownicą działu kreacji, koordynować pracę teamów kreatywnych, motywować zdolne głowy do wymyślania, trzymać sztamę z działem strategii oraz kluczowymi Klientami agencji, a także walecznie zgarniać nowe budżety.
O autorze
0 min czytania 2016-05-25

Od ponad 8 lat związana z agencjami reklamowymi, właścicielka butiku kreatywnego. Odpowiada za tworzenie kampanii reklamowych oraz platform kreatywnych dla kluczowych Klientów. Strzela pomysłami we wszystkich kanałach komunikacji i nie wzdryga się przed działaniami z zakresu PR. Prowadzi warsztaty kreatywne na studiach podyplomowych na Wydziale Humanistycznym AGH – „Strategiczna komunikacja marki”.

Pracowała dla: Grupa Maspex, Kompania Piwowarska, Grupa Danone: Medical Nutrition, ŠKODA, EDF Polska, NIVEA, Lorenz Snack-World, Onet, Grupa Allegro: otoDom, Currency One SA: Walutomat.pl, Bosch, Hasco – Lek, Leibniz – Bahlsen Polska i innych.