– Obserwujemy jak zmienia się rynek branży reklamowej. Kiedyś agencje, które były od wszystkiego miały przewagę głównie ze względu na wygodę dla klienta. Dziś konkurencja jest silna, a sama wygoda nie wystarczy – mówi Jakub Deryng-Dymitrowicz, wiceprezes agencji. – Obecnie współpraca wymaga synergii działań w oparciu o merytoryczną znajomość obszaru, w którym operuje klient. To ułatwia komunikację i zaproponowanie skutecznych rozwiązań, choćby przy opracowywaniu strategii marketingowych. Dlatego wyodrębniliśmy specjalizacje, bazując na doświadczeniu, jakie zdobyliśmy na przestrzeni kilkunastu lat – dodaje.
Agencja nadal ma charakter full service, natomiast wyspecjalizowane zespoły mają opracowywać oraz realizować dedykowane działania dla obecnych i przyszłych klientów z poszczególnych segmentów.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Szczegóły: czart.pl/pl/services/