CzART stawia na specjalizacje

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
CzART stawia na specjalizacje

Tourism destination marketing, shopper marketing, event oraz interactive i social media – na takie specjalizacje postawiła Agencja Reklamowa CzART, która w swoim portfolio ma projekty m.in. dla Tesco, Maspex, Tatry Mountain Resorts i Taurona.

- Obserwujemy jak zmienia się rynek branży reklamowej. Kiedyś agencje, które były od wszystkiego miały przewagę głównie ze względu na wygodę dla klienta. Dziś konkurencja jest silna, a sama wygoda nie wystarczy - mówi Jakub Deryng-Dymitrowicz, wiceprezes agencji. - Obecnie współpraca wymaga synergii działań w oparciu o merytoryczną znajomość obszaru, w którym operuje klient. To ułatwia komunikację i zaproponowanie skutecznych rozwiązań, choćby przy opracowywaniu strategii marketingowych. Dlatego wyodrębniliśmy specjalizacje, bazując na doświadczeniu, jakie zdobyliśmy na przestrzeni kilkunastu lat – dodaje.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Agencja nadal ma charakter full service, natomiast wyspecjalizowane zespoły mają opracowywać oraz realizować dedykowane działania dla obecnych i przyszłych klientów z poszczególnych segmentów.

Szczegóły: czart.pl/pl/services/

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij