TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wincenty Kokot (GoldenSubmarine): W dobie wszechobecnego dostępu do internetu, każdy fałsz wyjdzie na światło dzienne

O kluczowych trendach w budowaniu i zarządzaniu customer experience, niewybaczalnych błędach w komunikacji marek z konsumentem, a także o pierwszych doświadczeniach z marką opowiada Wincenty Kokot, Business Development Director w GoldenSubmarine, jeden z prelegentów Forum IAB 2016.
O autorze
2 min czytania 2016-05-25

Twoje pierwsze doświadczenie z marką, które zapadło Ci w pamięć:

Trudno jest sięgnąć wstecz i wybrać to pierwsze doświadczenie. W głowie mam raczej kilka „przebłysków”, „stopklatek filmowych”. Wszystkie wiążą się z czasami dzieciństwa. Pamiętam pierwsze pudełko klocków Lego, które rozpakowywałem na urodziny. Dźwięk klawiszy CASIO, które stało w naszym domu, czy też góral marki 10,5, którego zazdrościłem koledze. 🙂

Marka, która jest dla Ciebie lovebrandem:

Muszę przyznać, że należę do wybrednych konsumentów. Lubię marki, które są konsekwentne w swej komunikacji, tworzą trwałe i jakościowe produkty, nie ukrywam też że polskie marki mają u mnie handicap (ale tylko, gdy produkt broni się sam). Idąc tym kluczem wymieniłbym: BYTOM za dobry balans między elegancją a stylem casual w modzie, buty BARTEK dla dzieci, za jakość wykonania i mocny racjonalny insight, CD PROJEKT za Wiedźmina. 🙂

Pierwszy krok nowej marki w staraniach o serce konsumenta:

Pierwszy krok to krok „zerowy”, czyli przygotowanie jakościowego produktu, odpowiadającego na aktualne trendy i bieżące potrzeby konsumentów. Drugi krok, to opracowanie dobrej strategii dotarcia (nie musi być wcale kosztowna). Trzeci krok to doskonały zestaw informacji na temat oferowanego produktu lub usługi.

Niewybaczalny błąd w komunikacji marek z konsumentem:

Traktowanie konsumentów jak „dzieci”, infantylizowanie komunikatów, zaciemnianie komunikatów. W XXI wieku, w dobie wszechobecnego dostępu do internetu, każdy fałsz wyjdzie na światło dzienne. Zdecydowanie nie tędy droga.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Kluczowy trend w budowaniu i zarządzaniu customer experience:

Mikromomenty. I nie tylko dlatego, że właśnie o nich będę mówił na zbliżającym się Forum IAB. 🙂 Jestem przekonany, że bycie blisko potrzeb konsumenta, pozwala budować prawdziwie dobre relacje ze swoimi klientami. Im lepiej firmy i marki będą w stanie sprostać oczekiwaniom konsumenta, tym większą wartość w oczach konsumenta zyskają. Można by wręcz powiedzieć: więcej informacji, mniej reklamy!

 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Wincenty Kokot, Business Development Director w GoldenSubmarine wystąpi podczas drugiego dnia Forum IAB – 9 czerwca, wygłaszając prelekcję zatytułowaną: „Mikro-Chwila ze Smartfonem. Czyli interaktywne sesje w najmniej oczekiwanych chwilach Twojej grupy docelowej.”. Zachęcamy do obejrzenia zaproszenia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

NowyMarketing jest patronem medialnym wydarzenia.

Wincenty Kokot – Business Development Director w GoldenSubmarine

Wincenty Kokot – entuzjasta technologii mobilnych i nowych trendów. Zanurzony w interaktywnym świecie od ponad 6 lat. Z wykształcenia filozof, który z zainteresowaniem, obserwuje proces wkraczania technologii w codzienne życie. Prelegent na wielu konferencjach i spotkaniach branżowych, m.in. Forum IAB, Mixx Conference czy też Kongres Online Marketingu. Na co dzień odpowiada za rozwój biznesu firmy i kontakty z kluczowymi Klientami. Namówił do współpracy między innymi takie marki jak: Nivea, Seat czy ING Bank Śląski. Jako członek działu mobilnego, brał udział w realizacji aplikacji dla WWF Polska, a także Kopalni Soli „Wieliczka”, za które agencja GoldenSubmarine otrzymała międzynarodowe wyróżnienie Google Creative Sandbox, a także nagrodę Mixx Awards w kategorii Mobile/ Apps /Tablet.