Ewa Wituszyńska (ClickAd Interactive): Content management dla branży turystycznej, rozrywkowej, finansowej to bardzo ciekawy kierunek, w którym upatruję przyszłość

Ewa Wituszyńska (ClickAd Interactive): Content management dla branży turystycznej, rozrywkowej, finansowej to bardzo ciekawy kierunek, w którym upatruję przyszłość

Na pytania z Marketingowej 11 odpowiedziała tym razem Ewa Wituszyńska, Dyrektor zarządzająca agencji digital ClickAd Interactive.

1. W marketingu najważniejsze jest...

Klient i zrozumienie jego indywidualnych potrzeb. Można to osiągnąć poprzez odpowiednie zrozumienie konsumentów, marki, czy wykreowanie nowego obszaru dla biznesu. W marketingu ważny jest też dystans, nie przyzwyczajanie się do własnych pomysłów, sprawdzonych dróg postępowania. W marketingu liczy się doświadczenie. Coraz częściej do głosu dochodzi multidyscyplinarność, a więc wygrywają agencje z kompetencjami w wielu dziedzinach: mediach, big data, kreacji, produkcji, czy PR. Tak właśnie patrzymy na nasz biznes w agencji ClickAd Interactive, która nie tylko działa na rynku mediów, ale również mocna jest w działaniach na portalach społecznościowych, w kreacji content marketingu, virali, czy też we wszelkich analizach biznesowych opartych o big data.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

2. Projekt lub kampania, które dodały mi skrzydeł...

Praca przy kampanii viralowej marki Haier, dla której zorganizowaliśmy event w Lake Park Wilanów oraz zrealizowaliśmy produkcję spotu viralowego, a wszystko przy mocnym wsparciu mediów społecznościowych. Dobra kampania viralowa, to dokładnie zaplanowany i przetestowany zestaw działań, który owocuje produkcją kilku filmów, poddanych próbom i analizie, zarówno od strony ich długości, merytoryki, ale również wsparcia reklamowego. We wszystkich wirusach działa podobny schemat zapewniający sukces, głównie powiązany z czymś nowym dla użytkowników portali społecznościowych, ale także śmiesznym, lub zaskakującym - w każdym razie wywołującym zamierzone emocje. Te emocje są głównym driverem komunikacji, która pozwala skutecznie wybić się z szumu reklamowego.

3. Najtrudniejsze zawodowe wyzwanie, z którym przyszło mi się zmierzyć…

Współpraca przy kampanii dla Ministerstwa Finansów. :-)

4. Projekt, z którego jestem najbardziej dumna, to...

Największym wyzwaniem dla mnie był udział w launchu marki PAYBACK na polskim rynku.

5. Kampania, której twórcom mogłabym zazdrościć, to…

Stworzenie kampanii viralowej, która obiegnie cały świat i trafi do gustu milionów odbiorców, tak jak spot pt. John Lewis Christmas Advert 2015. #ManOnTheMoon zdołał zgromadzić imponującą liczbę wyświetleń na YouTube, Facebooku oraz tysiące like-ów i share’ów. Konsekwentnie realizowana strategia John Lewis sprawia, że co roku świąteczna reklama tej marki natychmiast staje się hitem wirusowym.

6. Najbardziej obiecujące nowe trendy w marketingu, to...

Obecnie, dużo uwagi poświęcamy wideo i content marketingowi poprzez Twitter, Youtube i Facebook, ale również śledzimy nowe trendy w reklamie i Public Relations. Content management dla branży turystycznej, rozrywkowej, finansowej, to bardzo ciekawy kierunek, w którym upatruję przyszłość i w której staramy się rozwijać swoje unikalne kompetencje, gromadząc najlepszych ekspertów w branży, szkoląc się i rozwijając.

7. Działania, które są totalnie przereklamowane w marketingu, to...

Wyciąganie wniosków wyłącznie na podstawie excela i danych historycznych, bez uwzględniania predykcji przyszłych trendów, budowanie najbardziej potencjalnych scenariuszy przyszłości (przynajmniej z wyprzedzeniem rocznym lub dwuletnim).

8. We współpracy na linii agencja-marka najważniejsze są...

Długodystansowa relacja i umiejętne patrzenie w przyszłość – wyprzedzanie trendów i budowanie rzeczywistości marki.

9. Swoje inspiracje czerpię z...

Spotkań branżowych, codziennych newsletterów, case studies płynących z innych krajów, jak USA, Chiny, Japonia, ale też z relacji z naszymi klientami, wśród których są polskie i światowe korporacje. Dla przykładu, doświadczenia jakie czerpiemy z pracy przy PR i social mediach dla chińskiego producenta smartfonów Coolpad, dają nam ciekawą wiedzę o tym, jak można odnosić sukces na rynku zdominowanym przez globalnych graczy, takich jak Apple, Samsung, czy Sony.

10. Moja kampania marzeń...

Właśnie pracuję nad nią. Dla jednej z marek stworzyliśmy strategię komunikacji, która przełamuje dotychczasowe sposoby myślenia w tej kategorii i pozwoli zdobyć nowych konsumentów, wchodząc z ciekawą komunikacją m.in. do świata social mediów.

11. Zajmuję się marketingiem, dlatego że…

Pytana jako dziecko, co bym chciała robić w życiu, odpowiadałam pewnie - zajmować się reklamą. :-) Jest to kreatywne zajęcie, w którym mogę wyznaczać sobie coraz nowsze, ambitniejsze cele i realizować projekty, które są zauważane przez klientów, pomocne im, niejednokrotnie zmieniające nasze otoczenie na lepsze. Przydaje się też analityczny umysł i umiejętność wyciągania wniosków. Połączenie tych dwóch, sprzecznych światów, pozwala mi się w pełni realizować zawodowo.

 

Ewa Wituszyńska
Dyrektor zarządzająca agencji digital ClickAd Interactive

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij