CluePR z Frisco.pl

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
CluePR z Frisco.pl

Agencja CluePR zajmie się obsługą Frisco.pl – jednego z największych e-supermarketów w Polsce.

W ramach współpracy, agencja będzie przede wszystkim odpowiedzialna za wsparcie PR nowej platformy komunikacji marki „Nie idź na zakupy”, która ma zachęcać klientów do zakupów online jako nowoczesnej i wygodnej alternatywy dla dużych zakupów w marketach. Do zadań agencji będzie należało prowadzenie biura prasowego, koordynacja akcji niestandardowych i działania z blogerami.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Projekt koordynować będą Marta Drogosz, Aleksandra Wysocka i Agnieszka Ciesek z działu Lifestyle&Brand PR w CluePR. Po stronie Frisco.pl za koordynację projektu odpowiada Maria Najda.

Umowa została zawarta na rok. Agencję wybrano poprzez przegląd ofert.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij