Jacek Kotarbiński publikuje "Trzy Sztuki Marketingu"

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Jacek Kotarbiński publikuje

Tryptyk "Trzy Sztuki Marketingu" są książkami napisanymi przez doświadczenie. Seria trzech e-booków "Sztuka Marketingu" to zapis ponad 10 lat autorskich treści związanych z innowacjami, marketingiem, mediami, obsługą klienta, start-upami i rozwojem firm. Owoc 25 lat doświadczeń autora...

...w tym segmencie biznesu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Pierwsza "Sztuka Marketingu" pojawiła się w czerwcu 2013 roku po wygranym przez Jacka Kotarbińskiego konkursie Blog Roku Onet, w kategorii "Profesjonalne i firmowe". Twórca „Subiektywnego bloga o sztuce marketingu” wybrał swoje najciekawsze teksty, które zostały wydane w formie darmowego e-booka. Książka kierowana jest do właścicieli i szefów firm, profesjonalistów marketingu i sprzedaży, właścicieli innowacyjnych start-upów, studentów marketingu, zarządzania, ekonomii i wszystkich zainteresowanych współczesnym rozwojem biznesu. Książka w pierwszym miesiącu stała się bestsellerem iTunes w kategorii "Biznes i Finanse" oraz do dziś utrzymuje się w pierwszej piątce pobrań w tej kategorii.

"Druga Sztuka Marketingu" wydana 1 czerwca 2016r. zawiera 81 inspirujących tekstów o niuansach pracy marketera, scenkach z życia, zachowaniu prezesów oraz o tym jak autor został szefem marketingu Onet.pl na całe pięć sekund. Pojawia się też kultowa już historia o Zajączku, znana ze "Sztuki Rynkologii" oraz metaforyczna opowieść o Wyuzdanej Córce Ekonomii.

"Trzecia Sztuka Marketingu" zamykająca biznesowy tryptyk, składa się z 41 inspirujących tekstów o innowacjach, mediach, skutecznej sprzedaży (bez ściemniania) i rewolucji w marketingu. E-book uzupełnia 12 wywiadów przeprowadzonych z autorem, w tym szczególny - na temat "Bareizmów Wiecznie Żywych". Cykl uzupełnia 11 opowiadań autora z serii #Toporowo (inspirowanych twórczością Rolanda Topora) w tym jedno nie publikowane nigdy wcześniej.

Seria "Trzy Sztuki Marketingu" jest zwieńczeniem 25 lat doświadczenia Jacka Kotarbińskiego w zakresie marketingu, innowacji, budowania potencjalu marek , szerokiej działalności edukacyjnej, doradczej i publicystycznej. Jesienią 2016 roku zaplanowana jest premiera książki w wersji drukowanej "Trzy Sztuki Marketingu", która zawierać będzie 25 najlepszych tekstów wybranych przez czytelników.

Wydawcą serii jest eLitera. Zdjęcia sesyjne autorstwa Doroty Lipińskiej ze Studia Lipińska. E-booki dostępne są formatach *.mobi (dla Kindle) i *.epub (wszystkie pozostałe czytniki e-booków i aplikacje komputerowe dedykowane do ich odczytu).

Strona główna: Trzy Sztuki Marketingu
iTunes:

  • Sztuka Marketingu (bezpłatna)
  • Druga Sztuka Marketingu
  • Trzecia Sztuka Marketingu
  • Sztuka Rynkologii (wydawca: OnePress)

Informacja i autorze

Jacek Kotarbiński

Ekonomista, uznany autorytet i ekspert w zakresie marketingu strategicznego, rozwoju innowacji i zarządzania sprzedażą. Doktorant Wydziału Ekonomicznego Uniwersytetu Gdańskiego. Od 1990 roku praktycznie wspiera przedsiębiorstwa w zakresie rozwoju ich konkurencyjności. Autor bestsellerowej „Sztuki Rynkologii”. Keynote wielu konferencji branżowych, trener biznesu, doradca i mentor innowacyjnych firm oraz startupów. Felietonista "Forbes Polska". Członek Rady Merytorycznej IAB Polska. Członek jury: Superbrands Polska, EFFIE Awards, PRCH Retail Awards, POPAI Poland Awards. Laureat konkursu Blog Roku 2012 Onet.pl, w kategorii „Blogi profesjonalne i firmowe”. Bloger „Harvard Business Review Polska”. Konsultant zarządów wielu przedsiębiorstw. General Manager POPAI Poland The Global Association for Marketing at-Retail, międzynarodowy ekspert shopper marketingu. Jego e-book „Sztuka marketingu” został bestsellerem iTunes w kategorii "Biznes". Studiował ekonomię i zarządzanie w Niemczech, Austrii i Polsce. Wykładowca Questus/Chartered Institute of Marketing, Akademii Leona Koźmińskiego, Wyższej Szkoły Bankowej, Uniwersytetu Gdańskiego. Autor publikacji w „Marketingu w Praktyce” i „Marketer Plus”. Pomysłodawca fanpage’a Bareizmy Wiecznie Żywe. Autor "Subiektywnego bloga o sztuce marketingu" kotarbinski.com.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij