Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Lubię to – linked by Isobar wygrywa dwa przetargi Brown-Forman Polska

Należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska agencja Lubię to – linked by Isobar nawiązała współpracę z markami Jack Daniel's i Finlandia Vodka. Obie marki należą do Brown-Forman Polska.
O autorze
0 min czytania 2016-06-06

W ramach współpracy Lubię to – linked by Isobar będzie odpowiadać za obsługę full digital obu marek alkoholowych. Agencja będzie przygotowywać strategię oraz odpowiadać za kreację i egzekucję działań contentowych, social media a także za realizację i obsługę aktywacji konsumenckich w internecie, a także budowę i utrzymanie baz CRM.

Współpraca jest wynikiem przetargów rozstrzygniętych w kwietniu br.