Jednak, gdy kamera zarejestrowała, że ktoś wpatruje się w billboard zbyt długo, obraz nagle się zmieniał…
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Zobaczcie koniecznie – naprawdę warto!
PS
Akcja jest kontynuacją cieszącej się dużą popularnością reklamy video:
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
PS 2
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Wszystkie kreacje powstały zaś w ramach świetnej kampanii „Nie jesteś sobą, kiedy jesteś głodny”. Inne wybrane reklamy z tego cyklu:
PS 3
Kilka słów na temat innej, bardzo pomysłowej odsłony kampanii tutaj >>
PS 4
To również powinniście obejrzeć 😉
PS 5
Sporo pisaliśmy już o ciekawych przykładach interaktywnych billboardów. Zobaczcie koniecznie cały artykuł na ten temat >>
PS 6
Także Reebok aktywizował przechodniów za pomocą interaktywnych billboardów. Więcej na ten temat tutaj >>
PS 7
Tym razem nie billboard, ale lustro – świetna i mocna kampania przeciwko pijanym kierowcom. Więcej w artykule >>
PS 8
Na koniec interaktywne zabawy z Kit Kat:
A tutaj znajdziecie reklamy dnia z poprzednich dni. Polecamy!