Firmy Wiko i RTV EURO AGD ruszyły z kampanią świecącego w ciemności smartfona Wiko Fever

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Firmy Wiko i RTV EURO AGD ruszyły z kampanią świecącego w ciemności smartfona Wiko Fever

Firma Wiko rozpoczęła kampanię marketingową związaną z wprowadzeniem do oferty sklepów RTV EURO AGD świecącego w ciemności smartfona Wiko Fever. Pod hasłem „Zabawa zaczyna się nocą” francuski producent reklamuje 5,2-calowy smartfon Wiko Fever, który świeci w ciemności.

Komunikacja obejmuje działania on-line, media społecznościowe, outdoor na terenie Warszawy, warszawskie metro oraz działania PR.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Kampania pod hasłem „Zabawa zaczyna się nocą” wprowadza do sklepu internetowego oraz warszawskich sklepów RTV EURO AGD model Wiko Fever, którego obudowa świeci w ciemności. Marka Wiko prowadzi nietuzinkową i oryginalną komunikację. W duchu idei „game changer” zmienia zasady gry, co  udowadnia  poprzez niestandardową kampanię. Motywem przewodnim kreacji jest intrygująca postać chowająca głowę w żywopłocie. Jej zachowanie prowokuje pytanie „co ona chce tam zobaczyć?”. Chodzi o efekt fluorescencyjnej ramki promowanego modelu Wiko Fever, która absorbuje światło dzienne i stopniowo oddaje je w ciemności - świecąc.

Wiko Fever to smartfon z 5,2 - calowym wyświetlaczem Full HD wykonanym w technologii IPS, który pokrywa antyrefleksyjna powłoka odbijająca światło, co zapewnia doskonałą widoczność i jakość obrazu pod każdym kątem. Co więcej, wykorzystane w smartfonie rozwiązanie CABC (Content Adaptive Backlight Control) umożliwia automatyczne dostosowanie jasności obrazu do natężenia światła. Fever został wyposażony w dwa aparaty o wysokiej rozdzielczości: główny o matrycy 13 MPx oraz przedni o matrycy 5 MPx z szerokokątnym obiektywem i lampą błyskową, która umożliwi robienie selfie nawet w ciemnych pomieszczeniach. Dodatkowej zabawy i rozrywki dostarczają funkcje aparatu (Picture in Picture oraz Video in Video), pozwalające na jednoczesne uchwycenie reakcji osób stojących zarówno przed, jak i za Tobą. Wiko Fever kryje w sobie także wysokie parametry techniczne w tym: 8-rdzeniowy procesor ze zintegrowanym układem graficznym, 3GB pamięci RAM, łączność 4G LTE oraz pojemną baterię (2900 mAh). Smartfon dostępny jest w dwóch wariantach kolorystycznych: białym i czarnym. Stylowe wykończenie i elegancki charakter zapewniają mu zaokrąglone krawędzie, metalowa ramka oraz tylna obudowa z efektem naturalnej skóry. 

„Jesteśmy przekonani, że stworzona w duchu ‘game changer’ kampania wzbudzi zainteresowanie modelem Wiko Fever. Wyróżniająca go smukła, fosforyzująca obudowa, która świeci w ciemności, świetny aparat fotograficzny i 5.2-calowy wyświetlacz Full HD to atuty, które przekonują do przyłączenia się do gry i zabawy świecącym w ciemności smartfonem!” - mówi Sylwia Łeska, Sales Manager z Wiko Poland.

Kreacją kampanii oraz planowaniem i zakupem mediów zajęła się agencja Goodfellas Group. Z kolei za działania z obszaru PR odpowiedzialna jest agencja Consulting & More.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij