Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Agencja Plej zrealizowała i podsumowuje finał WCGC Poland 2016

2 dni golfowej rywalizacji na Lisiej Polanie, bankiet i konkurs na Stadionie Legii Warszawa, Akademia Golfa dla gości turnieju, nagrody i wyróżnienia.
O autorze
1 min czytania 2016-06-07

20 i 21 maja 2016 roku odbył się finał 2. edycji WCGC w Polsce. Dwuosobowe drużyny firmowe walczyły na polu golfowym Lisia Polana k. Warszawy o nagrodę główną – wyjazd na światowy turniej World Corporate Golf Challenge, który zostanie rozegrany 21-26 czerwca w portugalskim Cascais. 

Z wynikiem 133 pkt STB netto zwyciężyła drużyna Sobienie Królewskie Power, w której barwach zagrali Mieczysław Gwiazda i Piotr Szymański. Drugie miejsce zdobyła drużyna Blue Eagles w składzie Bartosz Brzoska i Wojciech Hallmann (129 pkt). Trzecie miejsce zajęła drużyna Dobra Sztuka w składzie Jan Zawadowski i Piotr Ostaszewski (128 pkt).  

Dwudniowy turniej to nie tylko rywalizacja na polu golfowym – zawodom towarzyszy wiele atrakcji dla uczestników oraz gości WCGC Poland. Po pierwszym dniu zmagań w Klubie Biznesowym Stadionu Legii Warszawa odbył się bankiet turniejowy, w którym wzięło udział ponad 200 zaproszonych gości. Poprowadził go Mateusz Kusznierewicz – ambasador polskiej edycji turnieju – któremu na scenie towarzyszyli prezes WCGC Poland Łukasz Ostaszewski oraz dyrektor turnieju Ewa Wołowiec. Podczas spotkania zostały wręczone wyróżnienia za indywidualne wyniki na polu, a także wyjątkowe nagrody od sponsorów, którzy ufundowali je w konkursach na 11 dołkach turniejowych. Specjalnie dla gości wystąpiła Margaret, prezentując piosenkę ze swojej najnowszej płyty. Niespodzianką dla uczestników był miniturniej golfowy closest-to-the-pin na dołku Legia Warszawa 1916, który odbył się na murawie aktualnego mistrza Polski w piłce nożnej. Zwycięzca otrzymał zaproszenie do loży VIP na wybrany mecz Ekstraklasy w sezonie 2016/2017.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W sobotę, podczas finałowej rozgrywki, na polu golfowym Lisia Polana została zorganizowana Akademia Golfa oraz konkurs w kategorii Open dla początkujących fanów tego sportu. Wzięli w niej udział przedstawiciele mediów oraz sponsorzy wydarzenia, łącznie prawie 30 osób. Wśród dorosłych zwyciężył Kamil Ancypa z Regent Warsaw Hotel, wśród najmłodszych – Pola Rogowiecka. Podium konkursu zostało nagrodzone oficjalnymi statuetkami WCGC Poland 2016 oraz cennymi nagrodami.  

Za organizację turnieju WCGC w Polsce odpowiadała agencja Plej. Do jej zadań należały: koordynacja przygotowań, pozyskanie licznych sponsorów i partnerów turnieju oraz współpraca z nimi, działania media relations, a także produkcja i realizacja całego wydarzenia. 

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Sponsorami i partnerami polskiej edycji turnieju są: Auto Idea Mercedes-Benz, ProfiLab, Legia Warszawa, Belvedere Catering by Design, Rent Design, Ballantine’s, Regent Warsaw Hotel, Grupa e4e, Dr Irena Eris, Premium Yachting, FootJoy, Titleist, Bushnell Golf i Eventory.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Patronat medialny nad wydarzeniem objęły: Gala, Golf&Roll, Media&Marketing Polska, MeetingPlanner.pl, OOHmagazine i Highlife.