TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

MullenLowe MediaHub wygrywa kolejny w tym roku przetarg

Już w sierpniu ruszy kolejna odsłona kampanii reklamowej marki Gaspol, która została zaplanowana przez MullenLowe MediaHub. Współpraca między markami to efekt wygranego przetargu. To już czwarte w tym roku zwycięskie starcie MullenLowe MediaHub o budżety klientów.
O autorze
1 min czytania 2016-06-09

Współpraca z Gaspolem to efekt kolejnego w tym roku zwycięskiego dla MullenLowe MediaHub przetargu. Konkurs Gaspolu został rozpisany w marcu b.r. i dotyczył zakupu kampanii telewizyjnej. Kampanię zaplanowano w dwóch odsłonach – pierwsza miała miejsce w maju, druga ruszy w sierpniu. Kampania jest prowadzona na głównych antenach TVP,  w TVN, a także w wybranych stacjach tematycznych z portfoglio Polsatmedia, TVP, PTV oraz IDMnet.

Także w tym roku MullenLowe MediaHub wygrał przetarg firmy Transgourment Polska na obsługę marki Selgros Cash & Carry. W przetargu tym brały udział cztery domy mediowe. Jego efektem była pierwsza kampania wizerunkowa Selgros Cash & Carry, która prowadzona była głównie w telewizji. 

MullenLowe MediaHub rozpoczął także obsługę firmy Oleofarm, właściciela takich marek, jak: D-Vitum, Collaflex, Destresan i Oleje Świata. Szczegóły konkursu na obsługę mediową nie zostały ujawnione, ale współpraca pomiędzy firmami dotyczy przede wszystkim aktywności w telewizji, ale także działań w prasie i internecie. 

Przypomnijmy, że  MullenLowe MediaHub w 2016 r. wygrał również ponadregionalny przetarg na obsługę marki CCC. Działania mediowe w ramach tej współpracy realizowane będą w Polsce oraz na trzech innych rynkach: w Czechach, na Węgrzech i na Słowacji. Pierwszym efektem współpracy była kampania reklamowa „Go for more” – MullenLowe MediaHub zajmuje się planowaniem i zakupem mediów (telewizja, kino i inne media) w Polsce, a także na innych rynkach europejskich. Koordynuje działania marketingowe CCC w Czechach, na Węgrzech i na Słowacji, gdzie prowadzona jest aktualnie ta sama kampania. Jednocześnie MediaHub pełni usługi doradcze i planistyczne na rynku austriackim i niemieckim.  

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj