Idea Bank szuka domu mediowego

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Idea Bank szuka domu mediowego

Bank wyspecjalizowany w usługach finansowych dla małych i średnich przedsiębiorstw ogłosił przetarg na dom mediowy, który będzie odpowiedzialny za zakup mediów w zakresie kampanii ATL.

Dotychczas za planowanie i zakup mediów odpowiadał Starcom MediaVest Group, który również teraz został zaproszony do udziału w konkursie. Zaproszenia zostały skierowane także do OMD, MEC, Value Media, Zenith Optimedia. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Wybrany dom mediowy rozpocznie dwuletnią współpracę z bankiem jesienią tego roku i będzie odpowiedzialny za aktywność banku w TV, radiu, prasie, OOH oraz za niestandardowe działania reklamowe. 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij