…mobilnych, tak aby móc efektywnie wykorzystać zarówno czas jak i budżet przeznaczony na realizację projektu.
– Kurs Mobile Academy powstał w odpowiedzi na pytania często zadawane przez osoby, które w firmach odpowiedzialne są za planowanie budżetów marketingowych lub też zainteresowanych inwestycjami w rozwiązania mobilne – wyjaśnia Sylwester Madej, prowadzący kurs, doświadczony programista Androida, specjalizujący się we wsparciu biznesów, w trakcie całego procesu tworzenia produktów mobilnych. Współtwórca firmy Outline – zajmującej się tworzeniem produktów na platformy mobilne. Swoją wiedzą dzieli się również na blogu Soldiers of Mobile oraz podczas konferencji technologicznych m.in. Droidcon, Mobilization, Warsjawa.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Bezpłatny kurs Mobile Academy składa się z 14 lekcji wideo, które e-mailem wysyłane są uczestnikom w każdy wtorek i czwartek. Do skrzynki odbiorczej trafiają dokładnie o 7 rano.
– Wideo-lekcje w ramach kursu Mobile Academy trwają od 5 do 10 minut. To mniej więcej tyle co wypicie kawy rano, a przecież te dwie rzeczy można świetnie połączyć. Kawa i kurs, czyli przyjemne z pożytecznym – zachęca Sylwester Madej.
Każda z lekcji poświęcona jest odrębnemu zagadnieniu z zakresu projektowania i wdrażania aplikacji bądź też serwisów mobilnych. Do każdej z wideo-lekcji dołączone są również materiały dodatkowe, w postaci linków do artykułów związanych z poszczególnymi zagadnieniami oraz kilku pytań dodatkowych. Pozwalają one na szersze zapoznanie się z omawianym tematem oraz bezpośrednim odniesieniem konkretnej kwestii do własnego projektu.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
– Dzięki temu kursowi będziesz w stanie lepiej zrozumieć rynek mobilny, doprecyzujesz produkt który chcesz stworzyć, wybierzesz odpowiednie technologie dla tego produktu oraz napiszesz dobry brief, który pozwoli wykonawcy stworzyć aplikację jaką sobie wymarzyłeś – podkreśla prowadzący kurs Mobile Academy.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
Aby rozpocząć kurs Mobile Academy wystarczy przesłać swój adres e-mail poprzez stronę internetową mobileacademy.pl. Tam też można znaleźć więcej informacji odnośnie do samego kursu jak i prowadzącego wideo-lekcje.
Mobile Academy jest również na Facebooku. Dodatkowych informacji chętnie udziela również Sylwester Madej, wystarczy skontaktować się z nim za pośrednictwem poczty e-mail: [email protected].