Zostań specjalistą marketingu miejsc! Na AGH startują unikatowe studia podyplomowe

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Zostań specjalistą marketingu miejsc! Na AGH startują unikatowe studia podyplomowe

Na Wydziale Humanistycznym Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie już w październiku 2016 roku ruszają nowe studia podyplomowe „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych”. To jedyna tak skonstruowana propozycja dydaktyczna w kraju. Rekrutacja rozpoczyna się już w czerwcu.

Celem i misją kierunku „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych” jest wykształcenie specjalistów w zakresie kreowania i zarządzania markami miejsc, miast czy regionów oraz ekspertów w zakresie kreowania i promocji lokalnych marek, atrakcji turystycznych czy produktów. Marketing miejsc czerpie z doświadczeń organizacji non-profit, marketingu terytorialnego oraz bazuje na możliwościach promocyjnych oferowanych przez nowe technologie i media cyfrowe.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Nowe studia podyplomowe na Wydziale Humanistycznym AGH koncentrują się na kreowaniu marek miejsc, miast, regionów, produktów lokalnych, a następnie – na ich zarządzaniu i odpowiedniej promocji. Studenci dowiedzą się, jak profesjonalnie wybudowaną tożsamość miejsca wykorzystać do generowania pożądanego kapitału społeczno-ekonomicznego. 

Studia „Marketing miejsc i kreowanie marek lokalnych” to nowatorska propozycja dydaktyczna dla pracowników administracji publicznej, samorządów lokalnych, organizacji turystycznych, agencji kreatywnych oraz przedsiębiorców. – Stawiamy na nowoczesne podejście do marketingu miejsc. Mamy świadomość tego, że odpowiednie przygotowanie przyszłych absolwentów może się przełożyć na lepszą jakość życia w miastach i regionach, a także wnieść konkretną wartość dla biznesu, administracji oraz organizacji pozarządowych – podkreśla Adrian Gamoń, założyciel i opiekun merytoryczny studiów, współzałożyciel krakowskiej agencji marketingu internetowego Social Frame. 

Kompleksowy program studiów składa się z 33 kursów, osadzonych w 6 modułach, w sumie z 184 godzin zajęć zaplanowanych na dwa semestry. Moduły kończą się dodatkowym 4-8 godzinnym warsztatem podsumowującym doświadczenia, wiedzę i umiejętności pozyskane w ramach kursów podstawowych. Interdyscyplinarny program zajęć stawia – przede wszystkim – na praktykę. 

Kadrę wykładowców tworzą uznani specjaliści z zakresu marketingu miejsc, m.in. Jacek Pogorzelski (autor książek m.in. „Praktyczny marketing miast i regionów”, „(R)ewolucja marki. Jak tworzyć marki i zarządzać nimi w XXI wieku”), Piotr Lutek (Grupa Synergia, specjalista w pobudzaniu marek miejsc), Adam Mikołajczyk i Jarosław Górski (autorzy wielu projektów strategicznych dot. brandingu oraz rozwoju miast i regionów w Polsce, Fundacja Best Place – Europejski Instytut Marketingu Miejsc), Robert Stępowski (niezależny ekspert i konsultant w dziedzinie marketingu miejsc, założyciel platformy www.MarketingMiejsca.com.pl), Grzegorz Kosson (strateg i pisarz, posiadający w swoim portfolio nagradzane marki miejsc, regionów i państw), Marcin Gajownik (współwłaściciel Agencji Promocji Miast i Regionów), Jacek Smit Kowalski (senior-konsultant, specjalizujący się w zagadnieniach przemysłu czasu wolnego), Jacek Gądecki (antropolog miasta, AGH), czy wybitni eksperci w swoich dziedzinach: prof. Andrzej Blikle (autor doktryny jakości w zarządzaniu), Marcin Wolny (brał udział w opracowaniu i wdrożeniu identyfikacji wizualnej ponad 100 marek firm, instytucji i wydarzeń, Studio Otwarte), Łukasz Majewski (PR & Marketing Manager w agencji VML Poland). 

Więcej informacji na temat studiów na stronie i Facebook. 

Moc miejsca – przestrzeń mocy 

Studiom towarzyszy projekt serii spotkań pod nazwą Moc miejsca. Spotkania Moc miejsca to okazja do wymiany poglądów i wiedzy z zakresu budowania lokalnych inicjatyw, promocji miejsc, miast i regionów, kreowania regionalnych marek i produktów. To także miejsce dialogu przedstawicieli administracji publicznej, przedsiębiorców, organizacji pozarządowych i aktywnych mieszkańców miasta, oparte na czerpaniu z doświadczeń innych i wymianie godnych naśladowania dobrych praktyk, generujących różnego rodzaju wartości. Każdy z gości przestawi też swój inspirujący, autorski przepis na utworzenie „miejsca z mocą”. Pierwsze spotkanie odbędzie się 20 czerwca o godzinie 19.00 w Pauza in Garden w Krakowie.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij