Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Storytellingowe opakowania dla Kubusia od Lemon Sky J. Walter Thompson Poland

Lemon Sky J. Walter Thompson opracowała komunikację storytellingową, w ramach której zaprojektowała nowe opakowania napojów Kubuś Play!, Play! Lemoniada, Kubuś Waterrr oraz lodów Kubuś Play!.
O autorze
1 min czytania 2016-06-14

Agencja stworzyła serię nowych opakowań dla wszystkich smaków limitowanej edycji marki Play! Lemoniada (Kubuś) oraz opakowania konkursowe dla dwóch linii produktów marki Kubuś: Waterrr i Play! Zaprojektowała też opakowania dla nowej linii lodów Kubuś, które niedawno pojawiły się w sklepach. Powstało łącznie kilkanaście nowych projektów w oryginalnej linii graficznej opartej na storytellingu.

Głównym założeniem komunikacji na produktach jest angażowanie dzieci poprzez opowiadane na opakowaniach fantazyjne, nowoczesne i dynamiczne historie. Z projektów bije energia, świeżość oraz pozytywny przekaz, przez co produkty Kubusia zachęcają do zabawy i aktywnego wypoczynku. Dla dzieci opakowania stają się częścią przygody przeżywanej „tu i teraz”. Wart uwagi jest niebanalny design, ciekawa kreska rysunków oraz duża liczba szczegółów, która pozwala odkrywać młodym konsumentom coś nowego za każdym razem.

Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson zdobyła projekt w wyniku wygranego przetargu.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj