Storytellingowe opakowania dla Kubusia od Lemon Sky J. Walter Thompson Poland

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Storytellingowe opakowania dla Kubusia od Lemon Sky J. Walter Thompson Poland

Lemon Sky J. Walter Thompson opracowała komunikację storytellingową, w ramach której zaprojektowała nowe opakowania napojów Kubuś Play!, Play! Lemoniada, Kubuś Waterrr oraz lodów Kubuś Play!.

Agencja stworzyła serię nowych opakowań dla wszystkich smaków limitowanej edycji marki Play! Lemoniada (Kubuś) oraz opakowania konkursowe dla dwóch linii produktów marki Kubuś: Waterrr i Play! Zaprojektowała też opakowania dla nowej linii lodów Kubuś, które niedawno pojawiły się w sklepach. Powstało łącznie kilkanaście nowych projektów w oryginalnej linii graficznej opartej na storytellingu.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Głównym założeniem komunikacji na produktach jest angażowanie dzieci poprzez opowiadane na opakowaniach fantazyjne, nowoczesne i dynamiczne historie. Z projektów bije energia, świeżość oraz pozytywny przekaz, przez co produkty Kubusia zachęcają do zabawy i aktywnego wypoczynku. Dla dzieci opakowania stają się częścią przygody przeżywanej „tu i teraz”. Wart uwagi jest niebanalny design, ciekawa kreska rysunków oraz duża liczba szczegółów, która pozwala odkrywać młodym konsumentom coś nowego za każdym razem.

Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson zdobyła projekt w wyniku wygranego przetargu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij