Agencja stworzyła serię nowych opakowań dla wszystkich smaków limitowanej edycji marki Play! Lemoniada (Kubuś) oraz opakowania konkursowe dla dwóch linii produktów marki Kubuś: Waterrr i Play! Zaprojektowała też opakowania dla nowej linii lodów Kubuś, które niedawno pojawiły się w sklepach. Powstało łącznie kilkanaście nowych projektów w oryginalnej linii graficznej opartej na storytellingu.
Głównym założeniem komunikacji na produktach jest angażowanie dzieci poprzez opowiadane na opakowaniach fantazyjne, nowoczesne i dynamiczne historie. Z projektów bije energia, świeżość oraz pozytywny przekaz, przez co produkty Kubusia zachęcają do zabawy i aktywnego wypoczynku. Dla dzieci opakowania stają się częścią przygody przeżywanej „tu i teraz”. Wart uwagi jest niebanalny design, ciekawa kreska rysunków oraz duża liczba szczegółów, która pozwala odkrywać młodym konsumentom coś nowego za każdym razem.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agencja Lemon Sky J. Walter Thompson zdobyła projekt w wyniku wygranego przetargu.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024