Markowy rok 2012: branża alkoholowa i piwna

Markowy rok 2012: branża alkoholowa i piwna

Które wydarzenia były najważniejsze dla marek Żubrówka, Jim Beam, Lech i Warka w roku 2012? Jakie kanały komunikacji marketingowej w roku 2013 będą wykorzystane do promocji piw Żywiec, Desperados Red, Tyskie oraz wódki Soplica? Polecamy podsumowanie roku branży alkoholi wysokoprocentowych i piwa.

Na poniższe pytania odpowiedzieli przedstawiciele Browaru Kormoran, CEDC, Grupy Żywiec oraz Kompanii Piwowarskiej:

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse
  1. Jakie było najważniejsze wydarzenie dla marek z Państwa portfolio w 2012 roku?
  2. Które z kanałów komunikacji marketingowej były dla Państwa marek najważniejsze w 2012 roku?
  3. Czy zmieni się to w jakiś sposób w 2013 roku? Które z trendów marketingowych wydają się Państwu najbardziej obiecujące?
  4. Jakie wydarzenie było najważniejsze pod względem marketingowym w Państwa branży w 2012 roku?

Paweł Harajda, specjalista ds. mediów społecznościowych, opiekujący się m.in. Browarem Kormoran

1. Złoto i Brąz na najbardziej prestiżowym w Europie konkursie piwnym European Beer Star 2012 dla naszego Portera Warmińskiego i Orkiszowego z Czosnkiem! To drugi w historii złoty medal dla piwa z Polski w tym konkursie. Fotorelacje z wielu istotnych dla nas wydarzeń można znaleźć w galerii na naszym fan page’u

2. Ze względu na specyfikę naszego produktu najmocniej stawiamy na nowe kanały komunikacji. Zdecydowanie najlepiej w tym roku sprawdzała się rozmowa z naszymi klientami w mediach społecznościowych (FB, blogi piwne, forum browar.biz).

3. W dalszym ciągu Internet przede wszystkim. Mocno obserwujemy możliwości zaistnienia w nowych kanałach bazujących na zdjęciach i wizualnej komunikacji (instagram, pinterest). Mamy też kilka własnych pomysłów, które będziemy chcieli zrealizować.

4. W świecie piw dzieje się wiele rzeczy, ale na pewno ważne jest coraz większe otwieranie się klientów na testowanie nowych produktów i ich zmniejszająca się tolerancja do słabej jakości piw. Konsument staje się bardziej świadomy i to nas cieszy.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij