W kolejnej kampanii Bakoma podkreśla wyjątkową gęstość Jogurtu Naturalnego, dzięki której produkt dobrze sprawdza się w kuchni jako lżejsza alternatywa dla śmietany, a w efekcie – jako składnik równie smacznych i apetycznych, ale mniej kalorycznych dań. Spot korzysta ze znanej konwencji telewizji śniadaniowej, której nieodłącznym elementem jest gotowanie, a w tym kontekście również zdrowa, nowoczesna kuchnia.
Kampania obejmuje telewizję (30- i 15-sekundowe spoty). Za kreację odpowiada krakowska agencja reklamowa Heads Advertising, zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann, a produkcją – dom produkcyjny Tyrka Studio.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024