Według badań firmy Gemius – 98 proc. polskich firm, promujących się w sieci, wykorzystuje do tego celu pocztę elektroniczną i nic nie wskazuje na to, żeby miało się to zmienić.
Mailing cały czas znajduje się w czołówce najpopularniejszych narzędzi marketingowych. Dobrze spersonalizowany pod względem przekazu, treści czy kreacji może zapewnić skuteczne dotarcie do interesujących nas odbiorców.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Dzięki dokładnej analizie danych behawioralnych, Click Repubic zgromadził już ponad milion rekordów z targetowaniem po intencjach zakupowych. To właśnie dzięki dobrze przygotowanej bazie można uzyskać ponad dwukrotnie lepsze wyniki kampanii w porównaniu ze zwykłymi wysyłkami. Dokładna weryfikacja adresów pozwala na realizację skutecznych mailingów w każdym obszarze, unikając wysyłki do niezainteresowanych osób.
Wszystkie bazy Click Republic zbierane są z zasadą permission marketingu – użytkownik świadomie wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz otrzymywanie informacji drogą handlową. Bazy organiczne pochodzą zaś z serwisów internetowych, co gwarantuje ich wysoką jakość. Wszystkie z nich zostały zgłoszone do GIODO.
Baza adresowa powstała na przełomie trzech lat we współpracy z najlepszymi wydawcami w kraju. Dzięki temu spółka jest w czołówce pod względem zasięgu kampanii e-mail marketingowych w Polsce.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing