KitKat wykorzystuje przerwę w grze Macieja Rybusa - piłkarz bohaterem kontekstowej kampanii Nestlé

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
KitKat wykorzystuje przerwę w grze Macieja Rybusa - piłkarz bohaterem kontekstowej kampanii Nestlé

KitKat, marka batonów z portfolio Nestlé, rusza z kontekstową kampanią z udziałem Macieja Rybusa, piłkarza polskiej reprezentacji. Marka, która od lat na całym świecie promuje się hasłem „czas na przerwę, czas na KitKat”, wykorzystuje przerwę w grze zawodnika.

Za pomysł i realizację akcji odpowiada MEC Wavemaker.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Maciej Rybus jest twarzą startującej właśnie kampanii KitKat, batonów z portfolio Nestlé. Kontuzja zawodnika uniemożliwiła mu udział w Euro 2016. Nestlé zaangażowało więc Rybusa do występu w kampanii KitKat - marki, którą od lat reklamuje hasło „czas na przerwę, czas na KitKat”. Spot z udziałem Macieja Rybusa nawiązuje do piłkarskich emocji i utrzymany jest w duchu mistrzostw. Pokazywany jest od dziś w serwisach VOD oraz w mediach społecznościowych. Za pomysł i realizację akcji odpowiada MEC Wavemaker, część content marketingowa agencji MEC. Od pomysłu do premiery spotu upłynął tydzień. Media do kampanii zaplanował MEC.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij