KitKat wykorzystuje przerwę w grze Macieja Rybusa – piłkarz bohaterem kontekstowej kampanii Nestlé

KitKat, marka batonów z portfolio Nestlé, rusza z kontekstową kampanią z udziałem Macieja Rybusa, piłkarza polskiej reprezentacji. Marka, która od lat na całym świecie promuje się hasłem „czas na przerwę, czas na KitKat”, wykorzystuje przerwę w grze zawodnika.
O autorze
0 min czytania 2016-06-17

Za pomysł i realizację akcji odpowiada MEC Wavemaker.

Maciej Rybus jest twarzą startującej właśnie kampanii KitKat, batonów z portfolio Nestlé. Kontuzja zawodnika uniemożliwiła mu udział w Euro 2016. Nestlé zaangażowało więc Rybusa do występu w kampanii KitKat – marki, którą od lat reklamuje hasło „czas na przerwę, czas na KitKat”. Spot z udziałem Macieja Rybusa nawiązuje do piłkarskich emocji i utrzymany jest w duchu mistrzostw. Pokazywany jest od dziś w serwisach VOD oraz w mediach społecznościowych. Za pomysł i realizację akcji odpowiada MEC Wavemaker, część content marketingowa agencji MEC. Od pomysłu do premiery spotu upłynął tydzień. Media do kampanii zaplanował MEC.

 

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj