Komfort z Dorotą Szelągowską

Marka Komfort rozpoczęła współpracę z Dorotą Szelągowską. Popularna dziennikarka i projektantka wnętrz nie tylko wystąpi w kampanii reklamowej sieci, ale również pełnić będzie rolę doradcy i ambasadora marki. Współpraca z Dorotą Szelągowską to kolejny krok z procesie odświeżania wizerunku Komfortu.
O autorze
1 min czytania 2016-06-20

Komfort od 2014 roku konsekwentnie pracuje nad odświeżeniem wizerunku. Do tej pory m.in. nastąpiły zmiany w sposobie komunikacji marketingowej, a także sukcesywnie wdrażany jest nowy wystrój sklepów (nagrodzony tytułem Best Shop Concept 2015 w kategorii „Remodeling”). Kolejnym etapem zmian wizerunkowych jest nawiązanie współpracy z ambasadorem marki.

„Szukaliśmy osoby, która będzie nie tylko bohaterem naszej kampanii, ale również wiarygodnym doradcą dla naszych klientów. Dorota Szelągowska ma wiedzę merytoryczną, wyczucie oraz mnóstwo ciekawych pomysłów, które nas inspirują. Bardzo doceniamy jej zaangażowanie oraz szczerość w proponowaniu rozwiązań. Tym właśnie zaskarbiła sobie zaufanie – nasze i milionów Polaków.” – mówi Inga Wawrzyniak-Gacek, dyrektor marketingu Sklepy Komfort S.A.

Kampania, w której wystąpi Dorota Szelągowska nosi tytuł „Metry2 szczęścia”. Komfort postawił w niej na emocje, akcentując jednocześnie swoją ambicję towarzyszenia klientom na różnych etapach ich życia – niezależnie od tego czy jest to nowy własny pokój, pierwsze mieszkanie czy budowa domu. Dlatego w każdym ze spotów występują inni bohaterowie. Łącznikiem i narratorem opowiadanych historii jest Dorota Szelągowska.

Kampania obejmie telewizję, prasę oraz internet. Pierwszy ze spotów emitowany jest od 15 czerwca w TVP, TVN, tematycznych kanałach Polsatu oraz na portalach internetowych. W ramach prac kreatywnych i produkcji spotów reklamowych Dział Marketingu Komfort współpracował z agencją Opus B. Za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Codemedia.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Współpracę z nową ambasadorką uzupełniać będzie content marketing – treści poradnikowe na stronie internetowej www.komfort.pl, a także w materiałach POS i katalogach dystrybuowanych do klientów. Równolegle, marka Komfort została jednym z partnerów nowego programu Doroty Szelągowskiej „Polowanie na mieszkanie”. Program oglądać będzie można już od 26 czerwca na antenie telewizji TVN.

„Projektując wnętrza często zaczynam od podłogi. Zdarza się, że dywan czy wykładzina staje się inspiracją całej aranżacji. Wiem, że w Komforcie znajdę produkty do każdego wnętrza – od nowoczesnego po stylizowane. W cenach zróżnicowanych na tyle, że dopasuję je do każdego budżetu. Komfort jest nie tylko liderem na rynku materiałów do aranżacji podłóg, ale przede wszystkim marką dla ludzi, którzy chcą mieszkać pięknie i wygodnie. Dlatego bardzo cieszę się z naszej współpracy.” – mówi Dorota Szelągowska.

Słuchaj podcastu NowyMarketing


NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się