„Dwoje we troje” z ponad milionową publicznością

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Dwoje we troje” z ponad milionową publicznością

W niedzielę 5 czerwca wyemitowany został ostatni odcinek „Dwoje we troje”. Miniserial komediowy, sponsorowany przez bank BGŻ BNP Paribas, gromadził średnio 1,055 mln widzów na odcinek.

Miniserial „Dwoje we troje” emitowany był przez 13 tygodni, w sobotę i niedzielę przed „Wydarzeniami”, w Telewizji Polsat. Projekt, sponsorowany przez bank BGŻ BNP Paribas, przedstawiał codzienne życie bankowców w zupełnie nowym, komediowym świetle.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Sponsoring miniserialu to najnowsza inwestycja banku w branded content. W ramach wcześniejszych akcji content marketingowych BGŻ BNP Paribas opracowywał m.in. analizy i publikacje na temat filantropii i sukcesji dla Private Bankingu oraz raporty rynku rolnego dla sektora rolno-spożywczego.

Ogromnie cieszy nas fakt, że losy Michelle, Dusi i Michała tak bardzo zainteresowały widzów. Podejmując decyzję o sponsorowaniu projektu zależało nam na ociepleniu wizerunku banku. Ponad milionowa publiczność miniserialu pokazuje, że udało nam się ten cel zrealizować – mówi Karol Kamas, odpowiadający za komunikację marketingową w BGŻ BNP Paribas.

„Dwoje we troje” to autorski pomysł duetu producenckiego Rafał Kolikow – Krzysztof Landsberg, który z sukcesem współtworzył pierwszy polski shortcom „Piąty Stadion”. Reżyserem produkcji jest ceniony twórca komediowy – Tomasz Konecki, a autorami scenariuszy m.in. twórcy hitu „Listy do M. 2” – Marcin Baczyński i Mariusz Kuczewski.

Miniserial jest uzupełnieniem kampanii reklamowej banku, której bohaterami są Michał (Marek Kaliszuk) i Michelle (Marieta Żukowska). Za kreację i produkcję kampanii reklamowej miniserialu odpowiada Publicis Poland, za planowanie i zakup mediów Havas Media, za obsługę social media DDB Warszawa, a za public relations Havas PR Warsaw.

Nie podjęto jeszcze decyzji w kontekście emisji kolejnego sezonu miniserialu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij