TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Dwoje we troje” z ponad milionową publicznością

W niedzielę 5 czerwca wyemitowany został ostatni odcinek „Dwoje we troje”. Miniserial komediowy, sponsorowany przez bank BGŻ BNP Paribas, gromadził średnio 1,055 mln widzów na odcinek.
O autorze
1 min czytania 2016-06-20

Miniserial „Dwoje we troje” emitowany był przez 13 tygodni, w sobotę i niedzielę przed „Wydarzeniami”, w Telewizji Polsat. Projekt, sponsorowany przez bank BGŻ BNP Paribas, przedstawiał codzienne życie bankowców w zupełnie nowym, komediowym świetle.

Sponsoring miniserialu to najnowsza inwestycja banku w branded content. W ramach wcześniejszych akcji content marketingowych BGŻ BNP Paribas opracowywał m.in. analizy i publikacje na temat filantropii i sukcesji dla Private Bankingu oraz raporty rynku rolnego dla sektora rolno-spożywczego.

Ogromnie cieszy nas fakt, że losy Michelle, Dusi i Michała tak bardzo zainteresowały widzów. Podejmując decyzję o sponsorowaniu projektu zależało nam na ociepleniu wizerunku banku. Ponad milionowa publiczność miniserialu pokazuje, że udało nam się ten cel zrealizować – mówi Karol Kamas, odpowiadający za komunikację marketingową w BGŻ BNP Paribas.

„Dwoje we troje” to autorski pomysł duetu producenckiego Rafał Kolikow – Krzysztof Landsberg, który z sukcesem współtworzył pierwszy polski shortcom „Piąty Stadion”. Reżyserem produkcji jest ceniony twórca komediowy – Tomasz Konecki, a autorami scenariuszy m.in. twórcy hitu „Listy do M. 2” – Marcin Baczyński i Mariusz Kuczewski.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Miniserial jest uzupełnieniem kampanii reklamowej banku, której bohaterami są Michał (Marek Kaliszuk) i Michelle (Marieta Żukowska). Za kreację i produkcję kampanii reklamowej miniserialu odpowiada Publicis Poland, za planowanie i zakup mediów Havas Media, za obsługę social media DDB Warszawa, a za public relations Havas PR Warsaw.

Nie podjęto jeszcze decyzji w kontekście emisji kolejnego sezonu miniserialu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się