Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

„Dwoje we troje” z ponad milionową publicznością

W niedzielę 5 czerwca wyemitowany został ostatni odcinek „Dwoje we troje”. Miniserial komediowy, sponsorowany przez bank BGŻ BNP Paribas, gromadził średnio 1,055 mln widzów na odcinek.
O autorze
1 min czytania 2016-06-20

Miniserial „Dwoje we troje” emitowany był przez 13 tygodni, w sobotę i niedzielę przed „Wydarzeniami”, w Telewizji Polsat. Projekt, sponsorowany przez bank BGŻ BNP Paribas, przedstawiał codzienne życie bankowców w zupełnie nowym, komediowym świetle.

Sponsoring miniserialu to najnowsza inwestycja banku w branded content. W ramach wcześniejszych akcji content marketingowych BGŻ BNP Paribas opracowywał m.in. analizy i publikacje na temat filantropii i sukcesji dla Private Bankingu oraz raporty rynku rolnego dla sektora rolno-spożywczego.

Ogromnie cieszy nas fakt, że losy Michelle, Dusi i Michała tak bardzo zainteresowały widzów. Podejmując decyzję o sponsorowaniu projektu zależało nam na ociepleniu wizerunku banku. Ponad milionowa publiczność miniserialu pokazuje, że udało nam się ten cel zrealizować – mówi Karol Kamas, odpowiadający za komunikację marketingową w BGŻ BNP Paribas.

„Dwoje we troje” to autorski pomysł duetu producenckiego Rafał Kolikow – Krzysztof Landsberg, który z sukcesem współtworzył pierwszy polski shortcom „Piąty Stadion”. Reżyserem produkcji jest ceniony twórca komediowy – Tomasz Konecki, a autorami scenariuszy m.in. twórcy hitu „Listy do M. 2” – Marcin Baczyński i Mariusz Kuczewski.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Miniserial jest uzupełnieniem kampanii reklamowej banku, której bohaterami są Michał (Marek Kaliszuk) i Michelle (Marieta Żukowska). Za kreację i produkcję kampanii reklamowej miniserialu odpowiada Publicis Poland, za planowanie i zakup mediów Havas Media, za obsługę social media DDB Warszawa, a za public relations Havas PR Warsaw.

Nie podjęto jeszcze decyzji w kontekście emisji kolejnego sezonu miniserialu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się