Projekt WALK nominowany podczas Cannes Lions

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Projekt WALK nominowany podczas Cannes Lions

Kampania zrealizowana przez WALK Digital dla Fundacji Integracja – „Nie chcę być strażakiem” otrzymała nominację w kategorii PR podczas Cannes Lions International Festival of Creativity.

„Nie chcę być strażakiem” to kampania, która przełamując społeczne tabu w humorystyczny sposób promuje zatrudnianie osób z niepełnosprawnością. Jej głównymi bohaterami są osoby z niepełnosprawnością, występujące w roli strażaków, jakich jeszcze nikt nie widział. Pewnie też nigdy nie zobaczy, ponieważ osoby na wózkach, niewidome czy niesłyszące nie szukają pracy w tym zawodzie. W ten przewrotny sposób film zwraca uwagę na fakt, że osoby z niepełnosprawnością są zdolne do pracy i chcą ją wykonywać zgodnie ze swoim wykształceniem oraz kompetencjami. Celem kampanii jest również zmiana postaw wobec zatrudniania osób z niepełnosprawnością, a także modyfikacja terminologii stosowanej w polskim systemie orzekania o niezdolności do pracy. 

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij