TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Politan umacnia relacje z klientami – ruszył program lojalnościowy firmy

Dobrze przygotowane programy lojalnościowe mogą być dla firm ważnym elementem budującym zaangażowanie i zaufanie klientów oraz kontrahentów. Firma Politan - producent artykułów do przygotowywania i przechowywania żywności, akcesoriów do sprzątania oraz chemii gospodarczej - przygotowała program
O autorze
1 min czytania 2016-06-22

…skierowany do detalistów pod nazwą „Działamy Razem – PREMIĘ ODBIERASZ SAM!”. Ma on na celu dotarcie z atrakcyjną ofertą produktów Gosia, Amigo i Helios do jak najszerszego grona odbiorców oraz zachęcenie jego uczestników do systematycznej współpracy.

Kupujesz – punktujesz

Program wystartował 1 czerwca i potrwa do końca sierpnia. Wyróżnia go prostota, skuteczność i niezwykle atrakcyjne nagrody w ponad 20 kategoriach. W okresie od czerwca do sierpnia detaliści, którzy przystąpią do programu, wygenerowane wzrosty ze sprzedaży produktów marek Gosia, Helios i Amigo zamieniają na premie punktowe. Jak przystąpić do programu? Wystarczy zgłosić taką chęć przedstawicielowi handlowemu Politana, a następnie odebrać hasło i login do platformy www.politan-nagrody.pl. Na tej platformie informacyjnej każdy z uczestników może sprawdzać ilość zebranych punktów oraz wybierać nagrody. Co ważne, już za samo wzięcie udziału w programie, klient otrzymuje na start 2000 punktów. Dodatkowe punkty można zdobyć za udział w akcjach specjalnych, a dla trzech klientów, którzy wygenerują najwyższe kwoty zakupów, przewidziane są ekstra premie punktowe.

Korzyści dla partnerów biznesowych

Zebrane punkty zamieniane są na atrakcyjne nagrody, wśród których klienci detaliczni Politana z pewnością znajdą coś, co trafi w ich gusta. Wśród ponad 1000 propozycji można wygrać m.in. wycieczki, sprzęt AGD i RTV, zestawy kosmetyków, artykuły do domu i ogrodu.

„Lojalni partnerzy biznesowi to dla każdej firmy bezcenna wartość i jednocześnie ogromne wyzwanie. Zdobycie i utrzymanie wiernych klientów wymaga przemyślanej strategii opartej na wartościach, uczciwych zasadach oraz wymiernych korzyściach dla obu stron. Dlatego nasz program został tak pomyślany, by spełniał wszystkie te kryteria – podkreśla brand manager Politana Iza Celejewska. Działamy RAZEM, a ponieważ zależy nam na satysfakcji naszych klientów: „Premię każdy odbiera SAM” – dodaje I. Celejewska.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing